همانطور که می دانید بسیاری از اپلیکیشن های ایرانی ، خصوصا اپلیکیشن هایی که در آن ها پرداخت مالی صورت می گیرد امکان ارائه در فروشگاه های اپل ( اپ استور ) را ندارند . به همین دلیل اپلیکیشن اسنپ مانند بسیاری از همراه بانک ها در ایران خارج از محیط اپ استور و به صورت مستقیم در وب سایت اسنپ ارائه شده است . با توجه به مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون در نصب اسنپ روی آیفون خود داشتند در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم دانلود اسنپ برای iOS و آیفون و طریقه نصب اسنپ برای آیفون را آموزش دهیم .

 

 



دانلود اسنپ برای ایفون و iOS

جهت دانلود اسنپ برای آیفون و دیوایس های iOS وارد وب سایت رسمی اسنپ به آدرس snapp.ir شوید . صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید ، در بخش پایین صفحه می توانید با کلیک بر روی دانلود نسخه iOS برنامه را دانلود کنید .

 

 

برای دریافت لینک دانلود می توانید شماره تلفن خود را در تکست باکس موجود در این بخش وارد کرده و بر روی دریافت لینک کلیک کنید .

 


 



نصب برنامه اسنپ روی ایفون

بعد از اینکه برنامه اسنپ را دانلود کردید آن را به صورت عادی نصب کنید .  اما بعد از نصب زمانی که برنامه اسنپ را باز می کنید با پیغام Untrusted Enterprise Developer را مشاهده خواهید کرد . این پیغام را Cancel کنید .

 

 

وارد تنظیمات گوشی (Settings) گوشی خود شوید . در بخش تنظیمات گوشی از قسمت General گزینه Device Management را انتخاب کنید . حال بر روی Desert Internet Services FZE تپ کنید .

 

 

و در پنجره ای که باز می شود روی Trust Desert Internet Services FZE تپ کنید .

 

 

در پنجره پاپ آپی که با عنوان "Trust iPhone Distribution Desert Internet Services FZE " برای شما باز می شود ، بر روی گزینه Trust تپ کنید .

 

 

حال مجددا اپلیکیشن اسنپ را اجرا کنید . می بینید که برنامه قابل استفاده شده است .

 






منبع : نصب اسنپ برای ایفون