شاید کمتر کسی باشد که این روز ها از پیام رسان تلگرام برای ارتباط با دیگران استفاده نکند. تلگرام هر بار در آپدیت های جدیدیش امکاناتی را نظیر بازی تلگرام ، اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام ، پین کردن پیام در گروه تلگرام ، ارسال پیام تصویری در تلگرام ، تماس صوتی در تلگرام ، ساخت استیکر شخصی در تلگرام ، روح تلگرام ، پین کردن پیام در کانال تلگرام و خیلی امکانات دیگر را اضافه کرده است. همچنین استقبال کاربران از این پیام رسان منجر به ساخت پیام رسان هایی نظیر موبوگرام ، موبوگرام دوم و تله گرام شد که امکاناتی نظیر تلگرام را ارائه می کنند. گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به جدید ترین آپدیت تلگرام یعنی ارسال عکس پروفایل به دیگران پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید تا طریقه ی ارسال عکس پروفایل تلگرام را آموزش ببینید.




ارسال عکس پروفایل تلگرام برای دیگران چه کاربردی دارد ؟

از جدیدترین قابلیت هایی که تلگرام برای راحتی کاربران خود در نظر گرفته است، اشتراک گذاری عکس پروفایل بدون نیاز به گرفتن اسکرین شات یا ذخیره عکس می باشد. ولی متاسفانه بسیاری از کاربران از این قابلیت خبر ندارد و همچنان برای اشتراک گذاری عکس پروفایل تلگرام از روش های قدیمی استفاده می کنند که علاوه بر اشغال کردن حجم گوشی آن ها بابت ذخیره عکس، زمان بیشتری را نیاز دارد. اما با روشی که در ادامه خواهیم گفت به راحتی می توانید عمل اشتراک گذاری عکس پروفایل تلگرام را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم مقالات کانال تلگرام ، خارج شدن از ریپورت تلگرام و کد ندادن تلگرام را نیز مطالعه نمایید.


روش ارسال عکس پروفایل تلگرام برای دیگران

از جدید ترین قابلیت های تلگرام در آپدیت های جدیدش می توان به اشتراک گذاری عکس پروفایل کاربران با کاربری دیگر اشاره کرد. پیش تر برای اشتراک گذاری عکس پروفایل نیاز بود ابتدا عکس را ذخیره و سپس از گالری ارسال کنید. اما روشی ساده برای اشتراک گذاری عکس پروفایل تلگرام تعبیه شده است که به آن می پردازیم:
1. پیام رسان تلگرام را اجرا کنید.
2. وارد پنجره ی گفتگو خود با شخصی که قصد اشتراک گذاری عکس پروفایل او را دارید شوید ( عکس پروفایل گروه ها و کانال ها را نیز به همین روش می توانید به اشتراک بگذارید.)
3. روی عکس پروفایل شخص تب کنید تا عکس پروفایل به صورت تمام صفحه نمایش داده شود.
4. در این مرحله اگر تلگرام شما آپدیت شده باشد، آیکونی را سمت  راست و پایین صفحه مشاهده می کنید. آن را انتخاب کنید.

 


5. در این مرحله گزینه ی Telegram را انتخاب نمایید.
6. پنجره ی گفتگوی خود با مخاطبی که قصد اشتراک گذاری عکس پروفایل را با آن دارید، انتخاب کنید.
7. در پنجره ی باز شده گزینه OK را انتخاب کنید تا عکس برای وی ارسال شود.

 



 

 





 منبع : ارسال عکس پروفایل تلگرام برای دیگران