همانطور که در مقالات قبل، نحوه ی ساخت کانال تلگرام ، ایجاد کانال خصوصی در تلگرام و ایجاد کانال عمومی در تلگرام توضیح دادیم، شما می توانید با تاسیس یک کانال، و اضافه کردن افراد به آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. تفاوت اصلی کانال تلگرام با گروه در این مسئله می باشد که در کانال شما مطالبی به اشتراک می گذارید و بقیه فقط می توانند آن ها را دیدن کنند و مثل گروه ها نمی توانند در آن مطلبی را ارسال نمایند. اما برای تبادل اطلاعات با یک کانال باید به پروفایل آن کانال مراجعه و در صورت وجود داشتن آی دی با ادمین ارتباط بر قرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کانال تلگرام ، با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید. در کنار این مقاله خواندن مقالاتی همچون لایو لوکیشن تلگرام ، بازی در تلگرام و اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام را به شما توصیه می کنیم.




مدیر کانال تلگرام چه کسی است و چه مجوزهایی دارد ؟

مدیر کانال تلگرام در اصل همان کسی است که کانال را ایجاد می کند و موضوعی برای کانال خود در نظر گرفته و درباره ی آن موضوع پست می گذارد. مجوز هایی که ادمین اصلی یک کانال دارد این است که می تواند افراد را از لیست دفتر تلفن خود به کانال اضافه و یا حذف کند. همچنین اگر دارای کانالی عمومی باشد، با منتشر کردن لینک کانال برای خود ممبر جذب کند. در صورت لزوم نیز می تواند برای کانال ادمین های جدید اضافه کند و دسترسی های محدود تری را به آن ها بدهد.


نحوه ارتباط با مدیر کانال تلگرام

در تلگرام این امکان برای شما محیاست تا با ساخت آی دی برای تلگرام خود، دیگر برای ارتباط با دیگران نیاز به رد و بدل شماره نداشته باشید و افراد با سرچ کردن آی دی بتوانند شما را پیدا کنند. همچنین با وجود آی دی می توانید افراد را در گروه ها تگ کنید تا پیام شما را بخوانند. اما موضوعی که در این مقاله روی آن تاکید داریم، ارتباط با مدیر یک کانال است. معمولا در کانال های  تبلیغاتی همیشه یک آی دی جهت ارتباط وجود دارد که می توانید از طریق آن به ادمین پیام ارسال نمایید.

اما برای ارتباط با مدیر کانال در تلگرام باید ابتدا وارد کانال مربوطه شوید.

سپس با وارد شدن پروفایل کانال، اگر ادمین اصلی آی دی خود را جهت ارتباط گذاشته باشد می توانید با  زدن روی آن به ادمین کانال پیام ارسال نمایید. که معمولا در کانال های تجاری این عمل انجام می شود و آی دی ادمین در پروفایل وجود دارد.

 

توجه کنید که اگر مدیر کانال تلگرام دیلیت اکانت کند و کانال، مدیر دیگری نداشته باشد ، دیگر نمی توان کانال تلگرام را مدیریت کرد.



 

 






منبع : چگونه با مدیر کانال تلگرام در ارتباط باشیم