پیام رسان تلگرام به دلیل قابلیت های بیشماری که دارد ، محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست . راجع به قابلیت هایی نظیر تماس صوتی تلگرام ، ریپورت تلگرام ، بلاک تلگرام و ... قبلا در مقالات مجزا صحبت کردیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص یکی از قابلیت های جذاب تلگرام یعنی بازی تلگرام صحبت کنیم . شاید بسیاری از شما با قابلیت بازی در تلگرام آشنا نباشید . این قابلیت توسط ربات های تلگرام فراهم می شود . به این نکته توجه داشته باشید که برای بازی در تلگرام باید اندروید شما 4.4 و نسخه های بعد از آن ، و در صورتی که آیفون دارید آیفون 4 و نسخه های بالاتر از آن باشد . ضمنا نسخه تلگرام شما باید 3.13 و بالاتر از آن باشد .

 

 


آموزش نحوه بازی در تلگرام

 برای انجام بازی تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا برنامه تلگرام را باز کرده و در قسمت سرچ تلگرام نام ربات بازی تلگرام را وارد کنید . ربات بازی gamee@ و ربات بازی gamebot@ ربات هایی هستند که به کاربران توصیه می کنیم .

 


2- روی نام ربات مورد نظر خود ( مثلا gamee@ ) تپ کنید و سپس Start را انتخاب کنید .


3- حال می توانید انتخاب کنید که آیا بازی تلگرام به صورت رندم و تصادفی برای شما نمایش داده شود و یا اینکه مایلید از دسته بندی ها بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

 

در صورتی که از ربات gamee@ استفاده کرده باشید در قسمت Categories می توانید بازی های مسابقه ای ، پازل ، بازی های پرشی و ... را انتخاب کنید و در صورتی که از ربات بازی gamebot@ استفاده کرده باشید می توانید بازی هایMath Battle ، Lumber Jack ، Corsairs را انتخاب کنید .

 

4- بعد از انتخاب بازی با انتخاب play solo می توانید بازی انفرادی را انتخاب کنید و با انتخاب with freiends می توانید بازی گروهی تلگرام را انجام دهید .

 

 

بعد از انتخاب گزینه انفرادی یا گروهی ، بازی تلگرام بار گذاری خواهد شد .

 


 



معرفی بازی های تلگرام

بازی football star : این بازی متعلق به ربات gamee تلگرام می باشد . شما باید زمانی که توپ در دایره قرار گرفت به توپ ضربه زده و امتیاز جمع کنید .

بازی Karate Kido : این بازی نیز متعلق به ربات gamee می باشد . شما باید تنه درخت را با ضربات کارته قطع کنید .

بازی LumberJack : این بازی متعلق به ربات Gamebot می باشد . در این بازی شما باید با تبر تنه درخت را ببرید و  به قسمتی که شاخه وجود ندارد بروید .

بازی Corsairs : این بازی نیز متعلق به ربات Gamebot می باشد . در این بازی شما باید کشتی را از شلیک نجات دهید و سکه های اطراف دایره را جمع کنید .

 

 

 








منبع : بازی تلگرام و ربات بازی گروهی تلگرام