اگر از نرم افزار اینستاگرام استفاده می کنید، بی شک با قابلیت های مهیج و جذاب آن نظیر لایو دو نفره ، گذاشتن هشتگ در اینستاگرام ،ساخت بومرنگ و ... آشنا هستید. اما امروز اینستاگرام در جدید آپدیت خود، ویژگی جدیدی با عنوان سوپر زوم اینستاگرام را در اختیار کاربرانش قرار داد که با کمک آن می توانید روی ویدیو های کوتاه خود زوم و برای آن افکت های آهنگی ایجاد کنید. این ویژگی هم برای کاربرای که از سیستم عامل های آیفون iOS و یا سیستم عامل اندروید استفاده می نمایند قابل استفاده است. شما برای استفاده از این قابلیت ها نیاز دارید یک اکانت معتبر بسازید تا با مشکلات ورود به اینستاگرام مواجه نشوید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که حتی اگر از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی نیز استفاده می کنید این قابلیت در تک تک اکانت های شما قابل اجرا است. به همین منظور گروه مشاوره هیواتک در مقاله ای شما را با سوپر زوم اینستاگرام آشنا می کند. در کنار این مطالب خواندن مقالاتی همچون آموزشدانلود فیلم از اینستاگرام ، بیزینس پروفایل اینستاگرام ، آموزش گذاشتن چند عکس و فیلم کنار هم در اینستاگرام نیز توصیه می شود.



 

ویژگی سوپرزوم به چه معناست ؟

این روزها با داغ شدن بازار نرم افزار هایی نظیر اسنپ چت که با استفاده از فیلتر های آن می توانید عکس برداری کنید، اینستاگرام نیز به این فکر افتاد تا به کاربران خود این امکان را بدهد تا در استوری ها ، لایو دو نفره و یا قابلیت لایو استوری خود نیز از این فیلتر ها استفاده نمایند. که هر روز نیز با توجه به مناسبت های مختلف به تعداد این فیلتر ها افزوده می شود. اما آخرین ویژگی که اینستاگرام به همراه فیلتر های مخصوص هالووین خود برای کاربران در نظر گرفته است، قابلیت سوپر زوم اینستاگرام می باشد. که در کنار گزینه های لایو ، استوری و بومرنگ اینستاگرام با عنوان Super zoom قرار گرفته است. با انتخاب این گزینه و قرار دادن دوربین در حالت سلفی با آهنگی خاص در مدت زمان 3 ثانیه روی سوژه مورد نظر زوم انجام می دهد که می توانید این مدت زمان را تا 15 ثانیه نیز افزایش دهید.


سوپر زوم در اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از قابلیت سوپر زوم اینستاگرام، ابتدا نرم افزار اینستاگرام را اجرا نمایید.

صفحه ی هوم اینستاگرام خود را به سمت راست بکشید و در گزینه های پایین صفحه، گزینه ی Super zoom را انتخاب نمایید.

سپس با نگه داشتن انگشت خود، به مدت سه ثانیه با یک موسیقی مخصوص روی فیلم شما زوم انجام می شود که  می توانید آن را تا 15 ثانیه نیز ارتقا دهید.

 

 










منبع : قابلیت سوپر زوم اینستاگرام