با توجه به استقبال بی نظیر کاربران فضای مجازی از پیام رسان تلگرام ، به منظور دسته بندی پیام ها در کانال و یا گروه ها بهتر است روی آن ها هشتگ گذاری کنید تا پیدا کردن آن ها راحت باشد. اما قبل از هشتگ گذاری، لازم است شما ساخت گروه در تلگرام و ساخت کانال در تلگرام را آموزش دیده باشید تا بتوانید خودتان نیز یک گروه یا کانال داشته باشید و مطالب مورد نظر خود را در آنجا به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان را به دیگران بدهید تا مطالب شما را به کمک # بتوانند جستجو نمایند. گروه مشاوره هیواتک در مقاله ی امروز خود به شما اموزش خواهد داد که چگونه با سرچ کلمات کلیدی در یک کانال و یا حتی گروه بتوانید به مطلب اصلی دسترسی پیدا کنید.




هشتگ در تلگرام چیست ؟

هشتگ گذاری زمانی معنا دار می شود که در یک گروه یا کانال، مطالب دسته بندی شده قرار داشته باشند و برای هر موضوعی یک هشتگ ایجاد شود. به طور مثال در کانال تلگرام گروه مشاوره هیواتک ، بارها از عبارت هیواتک یاد شده است که شما با استفاده از # قبل از عبارت گروه مشاوره هیواتک، هر مطلبی که این عبارت در آن وجود داشته باشد را به رنگ آبی در می آورد که می توانید آن ها را مطالعه نمایید و در غیر این صورت با مشاهده نکردن # کلمه ی مورد نظر خود، بدین معناست که برای آن هشتگی تعریف نشده است. اگر با گذاشتن هشتگ در اینستاگرام آشنا نیستید می توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید تا کاربرد هشتگ در اینستاگرام را هم مشاهده کنید.


چگونه در تلگرام تگ کنیم ؟

برای دسترسی به هشتگ تلگرام لازم است در قسمت سرچ گروه یا کانال مورد نظر خود با تایپ #و سپس نوشتن عبارت یا کلمه ی مورد نظر به جست و جوی آن بپردازید.

 

اگر هم صاحب کانال یا گروه تلگرام هستید می توانید پیام های خود را به سادگی هشتگ گذاری کنید. به این شکل که در درون متن پست خود از # استفاده کنید. به طور مثال #تلگرام  . به این ترتیب یک تگ تلگرام ساخته اید که کاربران می توانند آن را جستجو کنند.