همانطور که مستحضر می باشید، پیام رسان تلگرام این روز ها جایگاه خاصی را میان کاربران فضای مجازی پیدا کرده است. کمتر کسی است که از ویژگی های این اپلیکیشن بی خبر باشید. شما می توانید به کمک تلگرام پیام تصویری ، پیام صوتی تلگرام ، استیکر های شخصی ، گیف و موقعیت مکانی یا لایو لوکیشن خود را برای دیگران ارسال نمایید. همچنین به راحتی می توانید با کم کردن حجم فیلم و بی صدا کردن آن گیف بسازید. بدین منظور تبدیل فیلم به گیف تلگرام را مطالعه نمایید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، نرم افزار هایی به منظور ساخت گیف وجود دارند که به کمک آن ها نیز می توانید به راحتی گیف بسازید، ولی راحت ترین ترین روش از طریق خود پیام رسان تلگرام می باشد که بدون نیاز به نرم افزار های مربوطه می توانید این عمل را انجام دهید. در این مقاله یک روش دیگر برای ساخت گیف به کمک ربات را در اختیار شما خواهیم گذاشت که امیدواریم در این زمینه آموزش خوبی به شما داده شود. با گروه مشاوره هیواتکهمراه باشید.




فرمت گیف چیست ؟

Gif در اصل مخفف شده ی کلمه ی  Graphic Interchange Format  می باشد که از این فرمت برای پایین آوردن حجم عکس ها استفاده می شود و بر خلاف دیگر فرمت ها بعد از فشرده سازی عکس کیفیت آن را پایین نمی آورد. مدت هاست اصطلاح گیف میان کاربران پیام رسان تلگرام باب شده است که منظور همان تصاویر متحرکی می باشند که در قالب یک فیلم بی صدا ذخیره می شود و امکان ارسال آن ها برای دیگران وجود دارد. همچنین این امکان برای شما محیاست تا خودتان از فیلم های شخصی و غیر شخصی خود گیف بسازید که توضیحات مربوطه را در مقاله تبدیل فیلم به گیف در تلگرام در اختیار شما قرار دادیم.


آشنایی با ربات تبدیل فیلم به گیف

برای دسترسی به ربات تبدیل فیلم به تلگرام لازم است پیام رسان تلگرام را اجرا نمایید.
در قسمت سرچ تلگرام خود با تایپ یک @ نام ربات Gifybot را بنویسید.
بعد از پیدا شدن صفحه ی زیر روی استارت Start تب نمایید.

 


همانطور که می بینید امکانات این ربات  پیش روی شما قرار می گیرد و شما می توانید با کمک گزینه ی فیلم به گیف از یک فیلم مدت پایین خود یک گیف تلگرامی بسازید.

 

 

 



 

 








منبع : ربات تبدیل فیلم به گیف در تلگرام