اگر این مطلب رو به روی شما باز است به احتمال زیاد از مصرف کنندگان گوشی های آیفون می باشید که به دنبال آشنایی و فعال سازی دکمه ی هوم مجازی آیفون خود هستید. این امکان یکی از جذاب ترین تغییرات اعمال شده روی گوشی های ایفون می باشد که به تازگی با آپدیت آیفون خود می توانید نما و تصویر دیگری از چیدمان گزینه های هوم مجازی را ببینید . ولی اگر به همان چیدمان عادت دارید و از آپدیت iOS خود ناراضی هستید، دانگرید از iOS11  به iOS1 را مطالعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی دکمه ی هوم مجازی با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید تا با فعال سازی آن به راحتی به دکمه هایی نظیر ولوم صدا و قفل صفحه و گزینه هایی مثل اسکرین شات آیفون نیز دسترسی داشته باشید.


کلید هوم مجازی یا assistive touch چیست ؟

کلید هوم مجازی که در گوشی های شرکت اپل اعمال شده است، به شما امکان فعال سازی و در دسترس بودن دکمه های نظیر ولوم صدا، گرفتن اسکرین شات ، قفل کردن صفحه و ... را می دهد که با فعال سازی آن دیگر نیاز به انجام عملیات مختلف به وسیله ی دکمه های مربوطه را ندارید. که این کار علاوه بر سهولات در انجام کارهای روزمره شما، از فراسایش دکمه های مربوطه جلوگیری می کند و دیگر برای Back کردن به صفحه ی قبل نیاز به دکمه ی هوم را دارید و با هوم مجازی این کار برایتان آسان خواهد شد.


نحوه فعال کردن assistive touch آیفون

برای فعال کردن assistive touch آیفون، مسیر زیر را دنبال نماید:
Settings/General/Accessibility/AssistiveTouch
بعد از انجام این مراحل یک دکمه ی شناور در صفحه ظاهر می شود که با درگ کردن قابلیت جا به جایی دارد و بعد  از فعال سازی در این قسمت مجموعه ای دکمه های مورد نیاز و ضروری را دارید که می توانید برای گرفتن اسکرین شات در آیفون ، کم و زیاد کردن صدا ، قفل کردن صفحه گوشی و... را از این قسمت اعمال نمایید.

 


 نکته قابل توجه درباره ی فعال بودن دکمه ی شناور این است که می توانید به کمک آن صفحه ی گوشی را نیز قفل کنید. 



 

 








منبع : فعال کردن assistive touch آیفون یا کلید هوم مجازی