دیدن ویدئوها و کلیپ های جالب یوتیوب یکی از سرگرمی های بسیاری از کاربران می باشد . اما در بسیاری از مواقع ، کاربران مایلند که این ویدئو ها و کلیپ ها را دانلود کرده و آن ها را در زمان دیگری ببینند و یا با دوستانشان به اشتراک بگذارند . با توجه به اینکه بسیاری از کاربران با دانلود از یوتیوب اندروید و دانلود از سایت یوتیوب مشکل دارشتند گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد طریقه دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید و همچنین دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار را به شما عزیزان آموزش دهد .  همچنین خواندن مقاله های دانلود فیلم از اینستاگرام و دانلود عکس از اینستاگرام و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

 

 



نحوه دانلود از یوتیوب اندروید

برای دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید ، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد . Tubemate یک نرم افزار دانلود از یوتیوب بسیار پرطرفدار می باشد که به وسیله آن می توانید هر ویدئو و کلیپی را که می خواهید از یوتیوب و در لحظه دانلود نمایید . دلیل محبوبیت نرم افزار دانلود از یوتیوب Tubemate ، رابط کاربری آسان و دانلود سریع آن می باشد و با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت بسیار بالا ویدئو ها و کلیپ ها را سرچ کنید ، به اشتراک بگذارید و یا تماشا و دانلود کنید . از دیگر دلایل محبوبیت این نرم افزار دانلود از یوتیوب ، دانلود در پشت صفحه می باشد که شما می توانید به راحتی در حین دانلود به سایر امور خود را بپردازید .

 

 

برای دانلود از یوتیوب اندروید با این نرم افزار مراحل زیر را دنبال کنید :
1- وارد سایت tubemate.net شده و این نرم افزار را از طریق روش های موجود دانلود نمایید .
2- با توجه به اینکه این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود نکرده اید به صورت پیش فرض اندروید اجازه نصب آن را به شما نخواهد داد . برای اینکه بتوانید این نرم افزار را نصب کنید به بخش تنظیمات (Settings) گوشی خود رفته سپس وارد قسمت Security شده و گزینه Allow installation From Other Sources را فعال کنید و سپس Ok را بزنید .
3- حال فایلی که دانلود کرده بودید را پیدا کرده و نرم افزار Tubemate را نصب کنید .
4- در این مرحله شرایط استفاده از نرم افزار را تایید کرده و بعد از نصب نرم افزار روی گزینه Ok کلیک کنید .
5- چون برای اولین بار است که نرم افزار دانلود از یوتیوب Tubemate را اجرا می کنید ابتدا در قسمت Home مجموعه ای از ویدئوها برای شما نمایش داده می شود همچنین شما می توانید خودتان ویدئوهای مورد نظرتان را از سایت youtube دانلود نمایید .
6- ویدئو مورد نظر خود را که می خواهید از یوتیوب دانلود کنید انتخاب کرده و روی فلش آبی بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانید کیفیت های موجود برای دانلود را انتخاب کنید . بعد از انتخاب کیفیت دانلود روی دکمه Download کلیک کنید .
7- بعد از اتمام دانلود از یوتیوب ، در قسمت بالای گوشی شما صفحه ای ظاهر می شود و شما می توانید با کلیک روی آن فایل دانلود شده خود را پخش نمایید .
8- در صورتی که می خواهید در زمان دیگری ویدئو دانلود شده از یوتیوب را پخش کنید به بخش Download list نرم افزار Tubemate رفته و در آن جا ویدئو مورد نظر تان را پخش کنید .

 


 



نحوه دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

برای دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار و تنها با استفاده از خود سایت یوتیوب مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا وارد سایت یوتیوب شوید . ( البته همان طور که می دانید این سایت فیلتر است و باید با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP اقدام به باز کردن این سایت نمایید . )

 


2- در قسمت سرچ باکس این وب سایت ، موزیک یا ویدئو مورد نظر خود را جستجو نمایید . به عنوان مثال ما در این قسمت ehsan khaje aminri را سرچ کردیم . ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کنید که ما در این قسمت موزیک ویدئو 30 سالگی را انتخاب کردیم .
3- حال در نوار آدرس سایت ، قبل از کلمه Youtube ، دو حرف ss را وارد کرده و اینتر کنید .

 


4- در صفحه جدیدی که باز می شود روی لینک download video in browser کلیک کنید .

 


5- در این بخش می توانید کیفیت دانلود ودئو خود را انتخاب کنید . به عنوان مثال MP4 و سپس بر روی  دکمه Download  کلیک کنید .

 

 

 




منبع : آموزش دانلود از یوتیوب