گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی ممکن است برای هر کاربری لازم باشد . ممکن است بخواهید از پستی که یکی از دوستانتان در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اسکرین شات بگیرید و آن را در گوشی خود داشته باشید . مقاله آموزش دانلود فیلم اینستاگرام و راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام را در این خصوص مطالعه نمایید . و یا اینکه به عنوان مثال بعد از ثبت نام در یک سایت بخواهید از اطلاعات حساب کاربری خود اسکرین شات بگیرید تا این اطلاعات را فراموش نکنید . در این مقاله گروه مشاوره هیواتک قصد دارد آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون را به شما عزیزان آموزش دهد .

 

این مقاله را نیز بخوانید : وقتی آیفون هنگ می کند چه باید کرد ؟

 

 



روش اول برای گرفتن اسکرین شات آیفون

 

 

برای گرفتن اسکرین شات در آیفون باید دکمه های پاور (Power) و هوم (Home) گوشی خود را به صورت همزمان فشار دهید . بعضی از کاربران در این روش گرفتن اسکرین شات آیفون با مشکل مواجه می شوند و وقتی این کار را انجام می دهند به جای گرفتن اسکرین شات ، Siri گوشی برای آن ها ظاهر می شود و یا به صفحه Home گوشی منتقل می شوند ، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای گرفتن اسکرین شات در آیفون باید در ابتدا انگشت خود را روی دکمه Power گوشی قرار داده و بعد بلافاصله روی دکمه Home قرار دهید و فاصله زمانی بین این دو باید در حد چند میلی ثانیه باشد .

 

 


 



روش دوم گرفتن اسکرین شات در آیفون

اگر روش قبلی برای گرفتن اسکرین شات در آیفون برای شما مشکل است بهتر است از  این روش برای گرفتن اسکرین شات در آیفون استفاده کنید :

 


1- ابتدا Assistive Touch گوشی خود را فعال کنید .
2- بر روی Assistive Touch تپ کنید و وارد قسمت Device شوید .
3- بر روی More تپ کنید .
4- Screenshot را انتخاب کنید .
به این ترتیب از صفحه ای که در آن هستید اسکرین شات گرفته می شود . برای دسترسی به اسکرین شات گرفته شده باید وارد بخش Photos در گوشی خود شوید .

 

 


 

 



منبع : آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون