با به روی کار آمدن نرم افزار های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تحول بزرگی در ارتباطات ایجاد شد. زین پس می توانید برای با خبر شدن از حال دوستان خود با فالو کردن آنها پست های خود را به اشتراک بگذارید، با استفاده از لایو در اینستاگرام و استوری اینستاگرام نیز می توانید لحظات خود را ثبت نمایید و یا از قابلیت لایو دو نفره اینستاگرام نیز استفاده کنید. اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا با استفاده از خصوصی کردن پیج اینستاگرام خود، از ورود افراد ناشناس به صفحه ی خود جلوگیری کنند. یکی دیگر از راه هایی که می توانید به کمک آن از دریافت دایرکت از افراد ناشناس جلوگیری کنید بلاک کردن آنهاست، که در بعضی مواقع نیز ممکن است خود شما نیز از سمت کسی بلاک شوید که به راحتی می توان متوجه این موضوع شد. اگر در مورد بلاک یاب اینستاگراماطلاعاتی ندارید توصیه می کنیم در این مقاله باگروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



بلاک اینستاگرام چیست ؟

به طور حتم برای شما نیز پیش آمده است که دوست داشته باشید در نرم افزار های مجازی از ارتباط داشتن با افرادی خاص جلوگیری کنید. به همین دلیل کلیه ی نرم افزار های مجازی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، ایمو ، موبوگرام و ... گزینه ای به نام بلاک را برای شما طراحی کرده اند که با استفاده از آن بتوانید افراد ناشناس یا مزاحم را بلاک کنید. بلاک اینستاگرام نیز این امکان را به شما می دهد تا از ورود افراد مزاحم به صفحه ی شخصی اینستاگرام خود ممانعت کنید و با بلاک آنها نتوانید از آنها دایرکت نیز دریافت کنید.


نرم افزار های بلاک یاب اینستاگرام

با رواج اینستاگرام میان مردم، نرم افزار هایی نظیر اینستافالو و بلاک یاب اینستاگرام به وجود آمد که با عضویت در آنها اطلاعات شخصی پیج خود را در اختیار این نرم افزار ها خواهید گذاشت. با این کار دسترسی به اکانت تان کار راحتی خواهد بود و در بعضی مواقع نیز اطلاعات غلط به شما می دهد. پیشنهاد ما به شما برای تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام از طرف کسی این است که در مرحله ی اول ایدی طرف مقابل را سرچ کنید اگر قبلا اکانت شخص مقابل برایتان مشخص می شد ولی در حال حاضر نه به این منظور است که شما بلاک شده اید. یا در مراحل دیگر با وارد شدن به صفحه ی فرد پیغام No Post Yet را مشاهده کردید در حالی که تعداد پست های آن صفحه قابل مشاهده است. یکی دیگر از مشخصه های بلاک شدن این است که نمی توانید آن را فالو کنید یا اگر قبلا فالو کرده باشید دسترسی به آن پیج را ندارید.

بنابراین مجددا توصیه می کنیم از نرم افزار های بلاک یاب به هیچ عنوان استفاده نکنید و اطلاعات اکانت خود را در اختبار آنها قرار ندهید.



 

 



منبع : آشنایی با نرم افزار بلاک یاب اینستاگرام