همانطور که می دانید ازدحام و شلوعی شعب قوه ی قضاییه باعث کند شدن روند کاری می شود. به همین علت برای سهولت در کارهای قضایی سامانه ای با نام سامانه ثنا ایجاد گردید تا بتواند از این ازدحام و شلوغی بکاهد. به همین خاطر اگر تاکنون با این سامانه آشنایی نداشته اید، توصیه می شود مقاله ی آشنایی با سامانه ی قوه ی قضاییه را مطالعه نمایید تا زین پس بتوانید بعد از ثبت نام اینترنتی و در مرحله ی بعد با ثبت نام حضوری، با در دست داشتن یک رمز عبور وارد این سامانه شده و ابلاغیه هایی قضایی خود را مشاهده کنید. بعد از گرفتن رمز عبور باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و آن را در دسترس کسی قرار ندهید. ولی به هر علتی اگر رمز عبور خود را فراموش کردید راه حلی برای شما وجود دارد که گروه مشاوره ی هیواتک در این مقاله به آن خواهد پرداخت.




فراموش کردن رمز شخصی سامانه ثنا

حتما برای شما هم پیش آمده است رمز عبور خود را در سامانه ها و سایت هایی که عضو می باشید فراموش کرده باشید، ولی این آخر راه نیست و شما می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید که شرط بازیابی رمز عبور خود دادن اطلاعات صحیح هنگام ثبت نام است. سامانه ثنا نیز این امکان را در اختیار مراجعه کننده به این سامانه قرار داده است که اگر رمز عبور خود را فراموش کردند، با مراجعه به سایت در صورتی که اطلاعات صحیحی به سامانه داده باشند، رمز عبور جدید دریافت نمایند.


بازیابی رمز شخصی سامانه ثنا چگونه است ؟

اگر رمز ورود خود را که هنگام ثبت نام در سامانه ی ثنا به شما داده شده بود را فراموش کرده اید، وارد این آدرس شوید.

با وارد شدن به این صفحه روی گزینه ی رمز عبور خود را فراموش کرده ام کلیک کنید.

 

 

با واردن شدن به صفحه ی بعدی فیلد های خواسته شده را پر نمایید و در آخر روی گزینه ی ارسال کد فعال سازی کلیک نمایید تا رمز عبور جدید برای شما فعال شود.

 


رمز موقت سامانه ثنا چیست ؟

سامانه ی ثنا برای امنیت هرچه بیشتر اطلاعات و ابلاغیه های کاربران خود، به هنگام ورود به این سامانه ابتدا شماره ملی و رمز عبور دائمی شما را می خواهد که با وارد کردن آنها در صورت صحیح بودن وارد مرحله ی بعد خواهید شد که در این مرحله یک کد که دارای محتوای رمز موقت شماست برایتان ارسال می گردد که در مدت زمان خاصی اعتبار دارد و با وارد کردن آن می توانید ابلاغیه های خود را مشاهده کنید.


 

 




منبع : رفع مشکل فراموشی رمز عبور در ورود به سامانه ثنا