تلگرام خیلی سریع توانست در دنیای مجازی جای بگیرد و به وسیله ای ارتباطی میان مردم تبدیل شود که کاربران به کمک سوپر گروه ،کانال تلگرام ، سکرت چت ، ارسال فایل و.. با مخاطبین خود در ارتباط باشند. به همین منظور با فراگیری پیام رسان تلگرام ، در کنار این نرم افزار، اپلیکیشن هایی دیگر نظیر تله گرام ، تلگرام فارسی ، موبوگرام ، موبوگرام دوم و.. روی کار آمدند تا به اضافه ی همان امکانات تلگرام، با امکانات جدید تری مثل روح تلگرام ، جذابیت این اپلیکیشن ها را بالا ببرند. موبوگرام و تلگرام اصلی امکان نصب روی کامپیوتر را نیز دارد که در ادامه در باره ی آنها صحبت خواهیم کرد. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.




موبوگرام چیست ؟

موبوگرام نرم افزاری با امکانات تلگرام به اضافه ی امکانات جدید تری نظیر روح موبوگرام می باشد که امروزه بسیاری از کاربران به جای تلگرام از آن استفاده می کنند. این نرم افزار به زبان فارسی تهیه شده است تا استفاده از آن برای کاربران ایرانی آسان باشد و با به روی کار آمدن این نرم افزار این امکان برای شما محیاست تا چند تلگرام روی یک گوشی داشته باشید و همچنین با نصب آنها روی کامپیوتر محل کارتان دیگر نیاز نیست تلگرام گوشی خود را چک کنید!


معرفی ویژگی های موبوگرام کامپیوتر

از ویژگی های موبوگرام ویندوز می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:
1. حالت روح موبوگرام ( که با فعال سازی آن حتی وقتی آنلاین باشید وضعیت شما را به طور آفلاین برای دوستانتان نمایش می دهد.)
2. پیام های جدید (در این تپ پیام های نخوانده شده ی شما قرار می گیرد.)
3. برگزیده ها( چت ها، کانال ها و گروه هایی که از نظر شما منتخب هستند در این تپ قرار می گیرد.)
4. در بخش مخاطبین چت های خصوصی شما، در بخش گروه ها همه ی گروه هایی که عضو آن هستید قرار دارد و در بخش سوپر گروه تمامی سوپر گروه های شما و کانال هایی که عضو آن می باشید در قسمت کانال قرار دارند که این دسته بندی ها باعث سهولت و مرتب سازی موبوگرام شما می باشد.


 توجه داشته باشید که ویژگی هایی که گفته شد در موبوگرام نصب شده روی گوشی نیز اعمال شده است. 



 

 

معرفی موبوگرام کامپیوتر




منبع : معرفی موبوگرام کامپیوتر