حتما با قابلیت های دایرکت اینستاگرام و استوری اینستاگرام آشنا هستید . همان طور که می دانید در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام وجود نداشت . در آپدیت اینستاگرام (نسخه 14) قابلیت ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام اضافه شده است . مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به این موضوع اختصاص داده شده است . همچنین خواندن سایر مقاله های مرتبط با استوری و دایرکت اینستاگرام مثل قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام و دلیل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام و راهنمای دایرکت اینستاگرام را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 



اضافه شدن استوری به دایرکت اینستاگرام

آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت به تازگی منتشر شده است . با توجه به اینکه کاربران زیادی در سراسر جهان از قابلیتاستوری اینستاگرام استقبال کرده اند ، اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که کاربران بتوانند استوری های خود را برای دوستانشان به صورت خصوصی و در بخش دایرکت اینستاگرام ارسال نمایند .

 

 

همانطور که می دانید استوری اینستاگرام تنها به مدت 24 ساعت قابل مشاهده است و بنابراین در صورتی که قصد ارسال استوری به صورت خصوصی برای دوستان خود را  دارید باید زمانی استوری خود را ارسال کنید که مطمئن هستید آن شخص در 24 ساعت آینده آن را مشاهده خواهد کرد در غیر این صورت استوری شما دیگر قابل مشاهده نیست .

 


 



نحوه ارسال استوری به صورت دایرکت

برای ارسال استوری به صورت دایرکت و در پیام های خصوصی مراحل زیر را دنبال کنید :
1- ابتدا نرم افزار اینستاگرام را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید .
2- سپس روی آیکون دایرکت در قسمت بالا سمت راست تپ کنید .

 


3- سپس از لیست باز شده شخصی که می خواهید برای او استوری ارسال کنید را انتخاب کنید .

 

 


4- در صفحه ای که باز می شود بر روی دکمه دوربین آبی در قسمت پایین سمت چپ تپ کنید و استوری خود را ارسال نمایید .

 

 

 

نکته : قابلیت ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام به شما امکان می دهد که تنها برای فالوورهای اینستاگرام خود استوری جداگانه ارسال نمایید .

 


 در آپدیت جدید اینستاگرام می توانید برای دوستانتان به صورت خصوصی استوری ارسال نمایید . 




منبع : آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت