همانطور که می دانید تعداد قابل توجهی از کاربران تلگرام را کاربران ایرانی تشکیل می دهند و یکی از قابلیت های مهم و کاربردی تلگرام ، کانال تلگرام می باشد که در مقالات متعددی مثل آموزش ساخت کانال تلگرام ، آموزش حذف کانال تلگرام ، ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام و ... در مورد آن صحبت کردیم . اما با توجه به زیاد بودن تعداد کانال های تلگرام پیدا کردن کانال تلگرام مد نظر کاربران کمی سخت به نظر می رسد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم نحوه جستجوی کانال تلگرام را آموزش دهیم .

 

 



روش اول برای پیدا کردن کانال تلگرام

برای جستجوی کانال تلگرام مورد نظر خود می توانید از سایت tchannels.me استفاده کنید . از طریق این سایت می توانید به همه کانال های موجود در تلگرام دسترسی داشته باشید . البته این نکته را باید ذکر کرد که اکثر این کانال ها غیر ایرانی می باشند .

 

 

در صورتی که از طریق مرورگر دسکتاپ وارد این سایت شوید می توانید به صورت لیستی کانال های تلگرام در زمینه های مختلف را ببینید .


• منوی Top chart : با انتخاب این گزینه می توانید کانال های تلگرام را به ترتیب محبوبیت ببینید .


• منوی Best New : با انتخاب این گزینه می توانید بهترین کانال های جدید را مشاهده کنید .


• منوی Recently Added : با انتخاب این گزینه می توانید جدیدترین کانال های اضافه شده را ببینید .

با انتخاب دکمه Add To  که در سمت راست و پایین هر کدام از کانال ها قرار دارد صفحه جدیدی باز می شود و مشخصات کانال را در این صفحه مشاهده خواهید کرد . شما می توانید به راحتی آدرس این کانال را برداشته و با گوشی خود عضو این کانال تلگرام شوید .


نکته : با توجه به اینکه سایت tchannels.me فیلتر شده است برای ورود به آن باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید .

 


 



روش دوم پیدا کردن کانال در تلگرام

روش قبلی که برای جستجوی کانال در تلگرام ذکر شد ، با توجه به اینکه تعداد کانال های غیر ایرانی زیاد است ممکن است مورد پسند بسیاری از کاربران ایرانی نباشد . روش دیگری که برای جستجوی کانال های تلگرام جود دارد استفاده از برنامه های جستجوی کانال تلگرام و کانال یاب تلگرام است . برنامه ایران تلگرام یکی از این برنامه هاست که برای ساختن و پیدا کردن کانال در تلگرام به کار می رود .

 

 

شما می توانید در این برنامه کانال های مورد علاقه خود را جستجو کنید  و یا در قسمت دسته بندی این برنامه به جستجوی کانال های تلگرام بپردازید .

 

 

 

 





منبع : نحوه پیدا کردن کانال تلگرام