تاکنون گروه مشاوه ی هیواتک مقالات زیادی را درباره ی نرم افزار های محبوب میان مردم نظیر تلگرام و اینستاگرام ارائه کرده است که از جدید ترین مقالات آن می توان به حالت روح تلگرام ، معرفی موبوگرام دوم ، معرفی تله گرام ، داشتن چند اکانت تلگرام در یک گوشی ،تغییر ادمین اصلی کانال تلگرام ، روش های جذب فالوور در اینستاگرام و ... اشاره کرد. با توجه به این که امروزه تلگرام به یکی از راه های تبلیغات تبدیل شده است، با ایجاد کانال می توانید شما نیز یک کانال تبلیغاتی داشته باشید که ایجاد این نوع کانال های فوت و فن های خود را دارد که در مقاله ی ترفند هایی برای مدیریت کانال تلگرام به آنها پرداخته ایم.

 

ساخت کانال در تلگرام کامپیوتر همانند ساخت کانال تلگرام در گوشی می باشد. با ساخت یک کانال شما ادمین اصلی آن کانال محسوب می شوید و می توانید افراد دیگری را نیز ادمین کانال خود کنید و همچنین با Share و فوروارد پست های خود، کانال خود را به دیگران معرفی کنید.
برای ساخت کانال تلگرام همانطور که قبل تر نیز توضیح دادیم، لازم است وارد لیست مخاطبین خود شوید و در آنجا گزینه ی New Channel را انتخاب کنید و در مراحل بعد نام کانال خود و در مرحله های بعدی می توانید تعدادی از مخاطبین خود را نیز در آن ادد کنید و برای مدیریت کانال تلگرام و فوت و فن های آن این مقاله را دنبال نمایید.

 


چگونه کانال تلگرام را مدیریت کنیم

o برای مدیریت درست یک کانال تلگرام باید از ابتدا یک نام مناسب برای کانال خود انتخاب کنید که با محتوای آن نیز یکی باشد.
o پست های خود را برای دیگران فوروارد کنید تا عضو کانال شما شوند.
o ارائه ی محتوای مناسب و آموزنده.
o ایجاد انگیزه کنید! اگر کانال شما یک کانال بیزینسی می باشد برای محصولات خود اشانتیون در نظر بگیرید.
o پست های خود را پشت سر هم ارسال نکنید و در یک زمان پشت سر هم پست نگذارید.
o شما این امکان را دارید در ابتدای ساخت کانال تا 200 نفر را خودتان از لیست مخاطبین اضافه نمایید.
o فالور نخرید! زیرا آنها اعدادی بیش نیستند و نمی توانند پست های شما را  برای کسی ارسال و برای شما جذب ممبر کنند.
o مطالب دیگر کانال ها را کپی نکنید و در صورت کپی نام منبع را ذکر نمایید.
o در پایین پست های خود امضا بزنید! یعنی اسم کانال خود را اضافه کنید.
o و در آخر امیدواریم با رعایت نکاتی که گفته شد یک کانال با ممبر های بالا داشته باشید و بتوانید به راحتی آن را مدیریت کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوالات بیشتر مقاله ی مدیریت کانال تلگرام را مطالعه نمایید.

 



 

 








منبع : مدیریت کانال تلگرام در کامپیوتر چگونه است