به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که دوست داشته باشید با دو شماره ی متفاوت در دنیای مجازی و نرم افزار پیام رسان تلگراماکانت داشته باشید ولی این با خود فکر کنید که این این عمل نیاز به داشتن دو گوشی همراه دارد! ولی امروزه با به روی کار آمدن نرم افزار های غیر رسمی تلگرام نظیر موبوگرام ، موبوگرام دوم ، تله گرام ، تلگرام فارسی و... شما می توانید یکی از این نرم افزار ها را در کنار تلگرام اصلی نصب نمایید و با دو شماره ی مختلف اکانت تلگرام داشته باشید. البته این کار معایبی هم می تواند برای شما داشته باشد که  گروه مشاوره هیواتک آنها را در کنار محاسن آن برای شما بازگو خواهند کرد. همچنین به شما توصیه می کنیم قبل از نصب موبوگرام ، موبوگرام دوم و تله گرام مقالات ما را در این باره دنبال نمایید.


 توصیه ی گروه مشاوره هیواتک این است که برای امنیت بیشتر حتی الامکان از تلگرام اصلی استفاده کنید. 


 

روش داشتن چند اکانت تلگرام در یک گوشی

متداول ترین راه برای داشتن چند اکانت تلگرام در یک گوشی این است که برای گوشی های اندروید خود تلگرام اصلی ، موبوگرام ، تلگرام فارسی ، موبوگرام دوم و دیگر تلگرام های غیر رسمی را نصب و برای گوشی آیفون خود تله گرام و تلگرام اصلی را در نظر بگیرید و روی هر کدام از آنها با شماره های مختلف اکانت تلگرام بسازید.


مزایا و معایب داشتن دو اکانت تلگرام در یک گوشی

از بزرگترین معایب داشتن دو اکانت در یک گوشی میشود به این اشاره کرد که اگر گوشی شما دو سیم کارتی نباشد ( که فقط بعضی گوشی های اندروید مجهز به دو درگاه سیم کارت می باشند.) یکی از شماره های تلگرام شما به صورت خاموش می ماند و فقط می توانید به صورت مجازی با آن شماره آی دی تلگرام داشته باشید.

اما اگر بخواهیم محاسن داشتن دو تلگرام در یک گوشی را بگوییم این است که دیگر نیاز به خرید دو گوشی برای داشتن دو تلگرام نیست و شما با داشتن یک گوشی اندروید ( وقتی گوشی های اندروید را مثال می زنیم به این دلیل است که گوشی های آیفون دو سیم کارتی نیستند و فقط می توانید از یکی از تلگرام های خود به صورتی استفاده کنید که سیم کارت آن در گوشی شما قرار ندارد ) می توانید در گوشی خود یک بار تلگرام اصلی و یک بار دیگر تلگرام های غیر رسمی را استقاده کنید.



 

 







منبع : چگونه دو اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم