لایو اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، اشتراک گذاری فیلم ، گذاشتن چند عکس و فیلم به صورت آلبومی ، و خیلی امکانات دیگر از قابلیت های جذاب این نرم افزار می باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. ولی در کنار این جذابیت ها به تازگی کاربران مشکلی با عنوان آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام و آپلود نشدن فیلم در استوری شکایت دارند. این مشکل می تواند سر منشا های زیادی داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم. گروه مشاوره هیواتک تا حل مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام شما را همراهی می کند.

 

دلایل آپلود نشدن فیلم در استوری چیست ؟

آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام می تواند دلایل متعددی داشته باشد که مرحله به مرحله باید آنها را پیش ببرید تا به مشکل اصلی خود برسید و آن را حل کنید. به همین دلیل در مقاله ی دلیل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام تمامی این دلایل را به صورت مفصل براتان بازگو کرده ایم.

 

رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام

آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام یا در استوری اینستاگرام می تواند دلایل زیادی داشته باشید که در ادامه به چند عدد از آنها می پردازیم :
1. شاید اولین دلیل برای آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام شما این باشید که از نسخه ی قدیمی استفاده می کنید و آن را آپدیت نکرده اید.
2. دلیل بعدی می تواند به دلیل پر شدن کش اینستاگرام شما باشد.
3. فرمت ویدیو خود را چک کنید زیرا اینستاگرام با تمامی فرمت های ویدیو به جزmp4 و mov مشکل دارد.
4. شاید یکی دیگر از دلایل سرعت پایین اینترنت شما باشد.
5. یکی دیگر از دلایل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام می تواند به خاطر بلاک شدن شما باشد.
و خیلی دلایل دیگر که به صورت مفصل در مقاله ی آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام به شما توضیح دادیم باشد. همچنین در صورتی که مراحل بالا را چک کردید و از درستی آنها اطمینان حاصل نمودید ولی همچنان مشکل شما پا بر جا بود، باید گوشی خود را ریست کنید. ولی توصیه می کنیم قبل از ریست از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و سپس اقدام به ریست گوشی خود کنید.

 

 

 

 







منبع : دلیل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام