موبوگرام یک برنامه اندرویدی و مخصوص چت است که به دلیل آسان تر کردن شرایط چت و دارا بودن امکاناتی که در نسخه اصلی تلگرام وجود ندارد در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی کسب کرده است . این نرم افزار جذاب توسط گروه برنامه نویسی هانیستا طراحی شده است . در خصوص موبوگرام در مقاله های بررسی امنیت موبوگرام ، دیلیت اکانت در موبوگرام ، حالت روح در موبوگرام و نحوه تغییر صدا در موبوگرامتوضیحاتی ارائه کردیم . اما نسخه دوم این نرم افزار تحت عنوان موبوگرام دوم نیز توسط همین گروه برنامه نویسی توسعه یافته است که شاید برخی از کاربران با آن آشنا نباشند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به موضوع موبوگرام دوم و مدیریت دو اکانت تلگرام در موبوگرام خواهیم پرداخت .

 

 


 با نصب موبوگرام دوم می توانید دو اکانت تلگرام را به صورت همزمان در موبوگرام مدیریت کنید . 


موبوگرام دوم چیست ؟

 

 

موبوگرام دوم ، نسخه دوم موبوگرام است که توسط گروه برنامه نویسی هانیستا توسعه یافته است . موبوگرام دوم برای پاسخگویی به نیاز کاربرانی که تمایل به داشتن چند اکانت تلگرام دارند طراحی شده اس . کاربرانی که دو اکانت تلگرام دارند و مایلند که هر دو اکانت خود را توسط موبوگرام مدیریت کنند ، می توانند با نصب این برنامه هر دو اکانت خود را فعال کنند . برای استفاده از موبوگرام دوم حتما باید نسخه اصلی موبوگرام را نصب کنید . موبوگرام دوم همه امکانات نسخه اصلی را دارد و هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد . در صورتی که دو اکانت تلگرام دارید با خرید موبوگرام می توانید نسخه دوم یعنی موبوگرام دوم را به صورت رایگان دانلود و نصب نمایید و هر دو اکانت را در موبوگرام مدیریت کنید هر دو کاربر فعال می باشد و پیام های جدید هر دو اکانت به صورت جداگانه نمایش داده می شود . از دیگر امکانات موبوگرام دوم می توان به : مدیریت دانلودها ، مدیریت رسانه ها و فایل ها ، فوروارد چندگانه ، فوروارد پیشرفته ، ترک گروه با امکانات بازگشت به گروه ، تفکیک پیام ها ، مخفی کردنکانال ها و گروه ها ، دو کاربره بودن ، حذف گروهی پیام ها توسط مدیران سوپر گروه ها ، تب برگزیده ها و خوانده نشده ها ، ارسال متن به همراه ویدئو ، آیدی یاب ، فوروارد بدون نقل قول ، تغییرات مخاطبین ، امکان انتخاب پوسته ، ارتقا گروه معمولی به سوپر گروه ، حذف مخاطبین ، تغییر فونت ، مخاطبین آنلاین و مدیر یاب اشاره کرد .

 


 



حالت روح موبوگرام

 

 

جذاب ترین ویژگی موبوگرام که در موبوگرام دوم نیز وجود دارد حالت روح موبوگرام می باشد که در آن شما می توانید آنلاین باشید و به صورت آفلاین دیده شوید . قبلا در مقاله های مجزایی مثل حالت روح تلگرام چیست ؟ ، آموزش دور زدن حالت روح تلگرام و حالت روح در موبوگرام چیست ؟ در خصوص حالت روح تلگرام توضیحاتی را ارائه کردیم . همان طور که می دانید در حالت روح موبوگرام شما می توانید پیام های خوانده نشده را بخوانید بدون اینکه تیک دوم فعال شود و وضعیت آن پیام ها برای مخاطبان به حالت خوانده شده تغییر کند و تنها در زمان ارسال پیام به صورت لحظه ای آنلاین شده و مجددا آفلاین خواهید شد .

 


 در حالت روح موبوگرام شما می توانید آنلاین باشید و آفلاین دیده شوید . 







منبع : معرفی موبوگرام دوم