با به روی کار آمدن گوشی های لمسی رقابت این گوشی ها در کیفیت فیلم برداری و عکس برداری بسیار بالا رفته است که این امر باعث به وجود آمدن خروجی های با کیفیتی شده است که برای اشتراک آنها در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام لازم است ابتدا کیفیت فیلم های خود را کم کنید و بعد آنها به اشتراک بگذارید که این امکان از طریق نرم افزار های کاهش حجم فیلم در اندرویدبرای شما محیاست که حتی امکان ویرایش فیلم در گوشی اندرویدی خود را دارید تا بتوانید روی فیلم های خود صدا گذاری کنید و به آن افکت های خاصی دهید. گروه مشاوره هیواتک در راستای تکمیل توضیحات خود در باره ی این نوع نرم افزار ها، در این مقاله نرم افزار Video Dieter 2 را به شما معرفی می کند.



کم کردن حجم فیلم در جه مواردی مفید است ؟

کاهش حجم فیلم در اندروید زمانی کاربرد دارد که قصد ارسال فیلمی که با کیفیت بالا در گوشی لمسی تان ذخیره شده است را دارید و یا میخواهید آن را در تلگرام ارسال کنید یا در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به همین دلیل قبل از ارسال فیلم خود پیشنهاد می کنیم ابتدا حجم آن را کم کرده تا بعد از اشتراک گذاشتن آن با تاری و شطرنجی شدن فیلم مواجه نباشید.


معرفی نرم افزار Video Dieter 2 برای کاهش حجم ویدئو

همانطور که پیش تر نیز درباره ی نرم افزار Video Compressor گفتیم، یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند در زمینه ی کاهش حجم فیلم، نرم افزار Video Dieter 2 می باشد که در ادامه با نحوه ی کار با آن آشنا خواهیم شد.
ابتدا نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
بعد از اجرای برنامه با انتخاب گزینه ی Select Video from Gallery فیلمی که قصد کاهش حجم آن را دارید را از گالری خود انتخاب کنید.
بعد از انتخاب فیلم گزینه ی Standard فعال است که با تب روی آن می توانید کیفیت فیلم را تغییر دهید و در نهایت آن را ذخیره نمایید.

 

 

 





منبع : کاهش حجم ویدئو در اندروید با نرم افزار Video Dieter 2