به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که هنگام دیدن استوری دوستان خود با گزینه ی See More مواجه شده باشید ولی کارایی آن را ندارید. کارایی این گزینه بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارد زیرا با استفاده از آن  می توانید لینک کانال تلگرام خود یا لینک وب سایتخود را وارد کنید تا افراد با انتخاب گزینه ی See more وارد لینک مربوطه ی شما شوند. همچنین در قسمت پروفایل اینستاگرام شما امکانی محیاست تا بتوانید به کمک آن نیز در قسمت پروفایل خود لینکی را ثبت نمایید یا با اضافه کردن لینک پروفایل تلگرام ، افراد را به صفحه چت خود دعوت کنید. این مقاله در راستای کمک به افرادی که قصد گذاشتن لینک در استوری خود را دارند تهیه شده است و شما اگر قصد گذاشتن لینک در پروفایل اینستاگرام خود را دارید مقاله ی گروه مشاوره ی هیواتک درباره ی آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام را مطالعه نمایید.


 گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام تنها 24 ساعت دوام دارد و برای افراد قابل مشاهده است. به همین دلیل اگر قصد دارید لینک شما همیشگی باشد باید آن را در قسمت بیو اینستاگرام خود قرار دهید. 

 

آشنایی با استوری اینستاگرام

قابلیت استوری در اینستاگرام مدت ها پیش به این اپلیکیشن اضافه شد که با استفاده از این قابلیت می توانید لحظات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا استوری دیگران را با استفاده از نرم افزار دانلود استوری در اینستاگرام ذخیره نمایید. هچنین این امکان برای شما محیاست تا افرادی را که دوست ندارید استوری های شما برای آنها قابل مشاهده باشد را مخفی کنید. اگر در این باره اطلاعاتی ندارید به مقاله ی ما درباره ی مخفی کردن استوری در اینستاگرام سری بزنید و آن را مطالعه کنید.


قرار دادن لینک See More به استوری اینستاگرام چگونه است ؟

برای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام، ابتدا برنامه را اجرا کرده و روی آیکون دوربین بالای صفحه سمت چپ تپ کنید.
پس از ثبت استوری خود لازم است آیکونی که به تازگی به استوری اینستاگرام اضافه شده است را انتخاب کنید.
در مرحله ی بعد می بایست، لینک خود که می تواند هر لینکی از جمله لینک گروه تلگرام ، لینک کانال تلگرام و یا لینک سایت باشد را وارد نمایید و با استفاده از گزینه ی Preview Link می توانید لینک خود را قبل از انتشار مشاهده کنید.
بعد از انتشار استوری افراد دنبال کننده یا فالورهای اینستاگرام شما با استفاده از گزینه ی See more در پایین استوری می توانند وارد لینکی که اضافه کرده اید شوند.

 


 توجه داشته باشید که از این گزینه به صورت ازمایشی رونمایی شده است و برای همه ی کاربران قابلیت See more قابل مشاهده نیست.



 

 



منبع : قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام