در دنیای امروز کم کردن حجم فیلم هایی که با گوشی های لمسی گرفته می شود امری واجب است چون اکثر گوشی های لمسی فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند که برای انتشار و به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام نیاز دارید به وسیله ی یک نرم افزار کم کردن حجم فیلم  در اندروید ، فیلم های حجیم خود را با کیفیت پایین تری به اشتراک بگذارید و برای ویرایش آنها از نرم افزار ویرایش فیلم اندروید استفاده کنید یا با دنبال کردن این مقاله با نرم افزار Video Compressor آشنا شوید و برای کم کردن حجم فیلم های خود از آن استفاده کنید.



کاهش حجم فیلم در جه مواردی مفید است ؟

کاهش حجم فیلم در اندروید زمانی کاربرد دارد که قصد ارسال فیلمی که با کیفیت بالا در گوشی لمسی تان ذخیره شده است را دارید و یا میخواهید آن را در تلگرام ارسال کنید یا در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به همین دلیل قبل از ارسال فیلم خود پیشنهاد می کنیم ابتدا حجم آن را کم کرده تا بعد از اشتراک گذاشتن آن با تاری و شطرنجی شدن فیلم مواجه نباشید.


معرفی نرم افزار Video Compressor برای کم کردن حجم فیلم

همانطور که در مقالات قبل نیز گفتیم نرم افزار Video Compressor یکی از نرم افزار های پر طرفدار و قدرتمند در زمینه ی تبدیل فیلم های پر حجم به فیلم هایی با کیفیت پایین تر می باشد که امکان اشتراک گذاری آنها در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام آسان تر باشد. به کمک این نرم افزار می توانید طبق توضیحی که در ادامه می دهیم به راحتی آن را در گوشی اندروید خود نصب و از آن استفاده کنید.

ابتدا نرم افزار کاهش حجم فیلم اندروید به نام Video Compressor را روی گوشی خود نصب نمایید.

بعد از نصب و اجرای برنامه گزینه ی Start  را انتخاب کنید و در گالری خود فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.

 

 

به صورت خودکار بعد از انجام مراحل بالا وارد صفحه ی زیر خواهید شد که با انتخاب یکی از سه کیفیت بالا، متوسط و پایین باید گزینه ی COMPRESS را انتخاب نمایید تا کاهش حجم فیلم شما انجام شود.

 

 



 

 



منبع : کاهش حجم فیلم در اندروید با نرم افزار Video Compressor