در مقالات گذشته در خصوص مشکلات اینستاگرام مقالات متعددی ارائه کردیم که برای بازدیدکنندگان بسیار کاربردی بوده است . از جمله این مقالات می توان به رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام ، رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام و رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام اشاره کرد . یکی دیگر از مشکلاتی که برخی از کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند مشکل باز نشدن اینستاگرام می باشد . با توجه به گلایه هایی که برخی از کاربران در خصوص مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی و اینترنت مخابرات داشتند مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک را به این موضوع اختصاص داده ایم .

 

 



حل مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید

در صورتی که با مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید مواجه هستید ، ابتدا اقدام به پاک کردن حافظه کش و دیتا اینستاگرام خود نمایید . می توانید با راهنمایی مقاله رفع مشکل پر شدن حافظه گوشی اندروید این کار را انجام دهید . اگر بعد از پاک کردن حافظه اینستاگرام ، مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید شما حل نشد برنامه اینستاگرام را حذف و مجددا نصب نمایید . البته به این نکته توجه داشته باشید که حتما آخرین نسخه اینستاگرام را نصب نمایید .

 

 


 



حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل

برخی از کاربران از مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل شکایت داشتند و اظهار کردند که در صورت استفاده از اینترنت وای فای منزلمشکل باز نشدن اینستاگرام را داشته اند . در صورتی که با مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی مواجه هستید باید تنظیمات اینترنتگوشی خود را اصلاح نمایید . قبلا در مقاله های تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی اندروید ، تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی آیفون وتنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی ویندوز فون نحوه تنظیم اینترنت گوشی را برای انواع مختلف سیستم عامل گوشی آموزش دادیم .

 

مقاله دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی را نیز مطالعه نمایید .

 


حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت مخابرات

بعضی از کاربران اینترنت مخابرات (ADSL) با مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت مخابرات مواجه هستند و هنگام ورود به اینستاگرام با ارور Couldn"t refresh feed مواجه می شوند و قادر به مشاهده پست ها و متن های جدید نیستند . در صورتی که با مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت مخابرات مواجه هستید مراحل زیر را دنبال کنید :
1- وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید .
2- به قسمت تنظیمات وای فای وارد شوید .
3- روی نام مودمی که از طریق آن به اینترنت متصل هستید انگشت خود را نگه دارید .

 


4- در پنجره جدیدی که باز می شود Modify network config را انتخاب کنید .
5- تنظیمات صفحه جدید را مطابق تنظیمات زیر تغییر دهید .

 

 

IP settings : static
IP address : 192.168.1.5
Gateway : 192.168.1.1
DNS1: 192.168.1.1
DNS2 : 4.2.2.4

 

 

6- دکمه SAVE را انتخاب کنید .

 

 

 







منبع : راهنمای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام