قابلیت دایرکت اینستاگرام یکی از مفید ترین و کاربردی ترین امکانات این اپلیکیشن می باشد که به وسیله ی آن می توانید، گروه در اینستاگرام ایجاد کنید و یا گفتگو های شخصی با دوستان خود داشته باشید. که این قابلیت به صورت محرمانه اتفاق می افتد و بقیه ی دوستان شما از آن اطلاعی نخواهند داشت و می توانید در آن همانند نرم افزار تلگرام به گفتگو بپردازید ولی انتظار بالایی همچون امکانات تلگرام مثل پیام تصویری و پیام صوتی را نداشته باشید. گروه مشاوره هیواتک این مقاله را برای کسانی تهیه کرده است که بعد از گفتگو با دوستان خود در دایرکت می خواهند مکالمه های خود را پاک کنند با به اصطلاح دایرکت خود را حذف نمایند.


دایرکت اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام در کنار تمام قابلیت هایش برای ارتباط افراد با یک دیگر نظیر لایو در اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، قابلیت لایو دو نفره در اینستاگرام ، اشتراک گذاشتن پست ها در اینستاگرام ، ایجاد گروه در اینستاگرام و خیلی امکانات دیگر، امکان گفتگو در فضایی به نامدایرکت را در این اپلیکیشن محیا کرده است. که می توانید در آنجا با دوستان خود به صورت محرمانه به گفتگو بپردازید و کسی هم از آن خبر دار نباشد. شما در اینستاگرام امکان بستن دایرکت خود را ندارید و همانطور که در مقاله ی های راهنمای دایرکت اینستاگرام وراهنمای بستن دایرکت اینستاگرام نیز گفتیم فقط با بلاک کردن افراد در اینستاگرام می توانید از پیام دادن آنها به خود جلوگیری کنید.


روش حذف دایرکت در اینستاگرام

برای حذف دایرکت در اینستاگرام، ابتدا وارد بخش Home اینستاگرام ( ایکون به شکل خانه بالای صفحه) شوید.
هر مکالمه ای که قصد حذف کردن آن را دارید را انتخاب و با لمس آن ( چند لحظه انگشت خودر را روی آن نگه دارید ) تا گزینه ها برای شما نمایش داده شود.
سپس گزینه ی Delete را انتخاب و بعد از نشان دادن این پیغام مجددا گزینه ی Delete را انتخاب نمایید تا مکالمه ی شما حذف شود.

 

 

 


 در گوشی های آیفون به جای لمس کردن چند لحظه ای روی مکالمه با درگ کردن به سمت چپ می تونید گزینه ی Delete را مشاهده کنید. 



 

 



منبع : حذف دایرکت اینستاگرام چگونه است