اگر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید حتما با قابلیت دایرکت و ایجاد گروه در اینستاگرام آشنا می باشید. این قابلیت به شما امکان ساخت گروه و گفتگو با دوستانتان را می دهد ولی امکانات آن نسبت به تلگرام محدود تر است و امکان پیام تصویری و پیام صوتی را ندارید و فقط می توانید در آنجا گفتگو بپردازید و پست های مختلف را share کنید (راهنمای به اشتراک گذاشتن پست در اینستاگرام را مطالعه کنید). به همین منظور گروه مشاوره هیواتک ، این مقاله را پیرو مقاله راهنمای دایرکت اینستاگرام برای شما تهیه کرده است تا بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه ی بستن دایرکت اینستاگرام را کسب نمایید.



دایرکت اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام با پیشرفت های همه روزه اش ، در هر آپدیت خود امکانات جدید تری را نسبت به قبل به کاربرانش نظیر قابلیت لایو دو نفره، گذاستن استوری ، بستن کامنت در اینستاگرام ، گذاشتن عکس و فیلم به صورت آلبومی و خیلی امکانات دیگر عرضه می کند. قسمت دایرکت اینستاگرام  برای گفتگو با دوستانتان استفاده می شود که می توانید در آنجا با ساخت گروه به گفتگو و share تصاویر و پست های گوناگون بپردازید و اگر قصد حذف دایرکت خود را دارید، می توانید به مقاله ی راهنمای دایرکت اینستاگرام مراجعه کنید.


نحوه بستن دایرکت در اینستاگرام

در رابطه با این سوال که آیا می توان دایرکت اینستاگرام خود را بست یا نه باید ذکر کنیم که خیر در اپلیکیشن اینستاگرام، همچین قابلیتی لحاظ نشده است و شما امکان بستن دایرکت اینستاگرام خود را ندارید و فقط می توانید برای جلوگیری از دریافت پیام از سمت افراد خاصی ، با بلاک کردن آنها همانطور که در مقاله ی بلاک کردن افراد در اینستاگرام بدون اطلاع فرد توضیح دادیم، آنها را بلاک کنید تا پیامی از آنها دریافت نکنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ی بلاک در اینستاگرام، می  توانید به مقاله ی آنچه باید درباره ی اینستاگرام بدانیم ، مراجعه کنید.



 

 



منبع : راهنمای بستن دایرکت در اینستاگرام