همانطور که در مقالات قبل نحوه ی تنظیم اینترنت ایرانسل در گوشی اندروید و راه اندازی اینترنت ایرانسل گوشی آیفون را توضیح دادیم، این بار نیز ذکر می کنیم که راه اندازی اینترنت های همراه تقریبا یکسان است و بعد از راه اندازی با خرید بسته های اینترنتی می توانید از اینترنت ایرانسل خود استفاده کنید و مجبور نباشید تعرفه ی آزاد برای اینترنت پرداخت کنید.

یکی از مزیت های اینترنت های همراه این است که نیاز به مودم ( دی لینک ، تی پی لینک ، زایکسل ) ندارد و مجبور نیستید هزینه ای برای خرید مودم پرداخت کنید. با مطالعه ی مقاله ی راه اندازی اینترنت همراه ایرانسل برای کسانی که دارای سیم کارت ایرانسل می باشند و مقاله ی چگونه اینترنت همراه اول خود را فعال کنیم برای کسانی که سیم کارت همراه اول دارند، می توانید بسته های اینترنت همراه خود را فعال و از اینترنت پر سرعت لذت ببرید.

این مقاله در راستای کمک به کسانی که دارای گوشی با سیستم عامل ویندوز فون می باشند نوشته شده است امیدواریم به حل مشکل شما در زمینه ی تنظیم اینترنت ایرانسل ویندوز فون کمک کند. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.


 برای استفاده از اینترنت ایرانسل خود در ویندوز فون، باید در قسمت Cellular گزینه ی Data connection را فعال نمایید. 

 


تنظیم اینترنت ایرانسل به صورت دستی در ویندوز فون

برای تنظیم دستی اینترنت ایرانسل در گوشی ویندوز فون از لیست برنامه ها وارد تنظیمات Settings شوید.
گزینه Cellular را انتخاب و در پایین صفحه گزینه Add internet APN را انتخاب کنید.
حال گزینه ی Internet APN را فعال کنید.
داخل کادر APN کلمه ی mtnirancell را تایپ نمایید.
داخل کادر Proxy server اعداد 10.131.26.138 و داخل کادر Proxy Port عدد 8080 را وارد کنید.
در انتها تغییرات را ذخیره کنید.

 


تنظیمات اینترنت ایرانسل به صورت اتوماتیک در ویندوز فون

در گوشی ویندوز فون امکان فعال سازی اینترنت به صورت اتوماتیک وجود ندارد و برای فعال سازی اینترنت ایرانسل خود لازم است ابتدا به صورت دستی اینترنت ایرانسل خود را فعال کنید و سپس با شماره گیری #100* از بسته های اینترنت ایرانسل با خبر شوید و یکی از آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.


 بعد از انجام تنظیمات، در بالای گوشی علامت H یا +H نمایان می شود. نمایان شدن علامت E نشان دهنده ی این است که آن منقطه ای که در آن قرار دارید اینترنت نسل سوم را پوشش نمیدهد. 



 

 



منبع : تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی ویندوز فون