ایرانسل یکی دیگر از اپراتور های قدرتمند در زمینه ی عرضه ی اینترنت همراه می باشد که که از سرعت  بالایی برخوردار است و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. اینترنت ایرانسل نیز مانند اینترنت همراه اول، دارای بسته های حجمی متفاوتی می باشد که با توجه به نیاز های خود می توانید هر یک را انتخاب کنید و با اینترنت ایرانسل به گشت و گذار بپردازید و از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و نرم افزار های پیام رسان نظیر تلگرام و موبوگرام ، استفاده کنید و به کارایی اینترنت همراه که کارایی مثل اینترنت های وایرلس دارد پی ببرید. همانطور که در قبل تر نیز توضیح دادیم، اینترنت های وایرلس، نیازمند یک مودم می باشند که مودم دی لینک ، مودم تی پی لینکو مودم زایکسل آن را در بر می گیرد.

این مقاله در راستای کمک به شما برای راه اندازی اینترنت ایرانسل شما در گوشی اندروید می باشد. امیدواریم در این زمینه به شما کمک لازم را بکند. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



تنظیمات اینترنت ایرانسل به صورت اتوماتیک

برام تنظیم اینترنت ایرانسل به صورت اتوماتیک در گوشی اندروید، لازم است کد *130*3*6# را شماره گیری تا تنظیمات اینترنت ایرانسلبرای شما ارسال شود. چنانچه با این روش موفق به دستیابی تنظیمات اینترنت ایرانسل خود نشدید، روش زیر را پیش گرفته و به صورت دستی اینترنت خود را تنظیم کنید.


ست کردن دستی تنظیمات اینترنت ایرانسل

برای تنظیم اینترنت ایرانسل به صورت دستی، لازم است ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید.
•    گزینه More یا بیشتر را انتخاب کنید.
•    گزینه شبکه های تلفن همراه یا Mobile Network را انتخاب و گزینه ی داده ها فعال شد (Data enable) را گزینش کنید و مرحله ی بعد نوبت فعال سازی گزینه ی Access point name  می باشد.
•    در مرحله ی بعد از طریق گزینه ی New APN باید یک APN جدید بسازید.
•    در پنجره ای که بعد از مراحل بالا برای شما نمایان می شود، گزینه ی Irancell-GPRS را در قسمت Name و mtnirancell را در قسمت APN تایپ نمایید.
•    سپس تغییرات را ذخیره و به صفحه ی تنظیمات شبکه ی تلفن همراه (Mobile network Settings) رفته و گزینه ی Network mode را در حالت WCDMA/GSM قرار دهید.
•    بدین صورت اینترنت ایرانسل شما فعال می گردد.





منبع : تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی اندروید