تنظیمات اینترنت ایرانسل در گوشی ها به دلیل سیستم عامل های متفاوت کمی با تغییر انجام می شود ولی اصول اولیه ی آنها یکی است.گروه مشاوره هیواتک این مقاله را در راستای کمک به کسانی که دارای سیم کارت ایرانسل و گوشی سیستم عامل آیفون می باشند تنظیم کرده است که با تنظیم اینترنت ایرانسل در گوشی اندروید متفاوت است و با مطالعه ی آن می توانید به این تفاوت پی ببرید.

همچنین یکی از مزیت های اینترنت های همراه این است که هزینه ی اضافه ای برای خرید مودم ( تنظیمات مودم دی لینک ، تنظیمات مودم تی پی لینک و تنظیمات مودم زایسکل ) نمی دهید و می توانید در همه جا از آنها استفاده کنید و از اینترنت نسل 4 ایرانسل لذت ببرید.


 اگر قصد استفاده از اینترنت نسل 4 را دارید باید سیم کارت خود را به 4G ارتقا دهید. 

 


تنظیم کردن دستی تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون

برای تنظیم دستی اینترنت ایرانسل در گوشی آیفون ابتدا وارد تنظیمات Settings شوید.
گزینه Cellular را انتخاب کنید.
با روشن کردن گزینه ی Cellular Data می توانید از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید.
برای فعال سازی اینترنت 3G و4G گزینه ی Cellular Data Options را انتخاب و سپس وارد بخش Voice & Data شوید و گزینه ی LTE را انتخاب تا اینترنت همراه ایرانسل 3G و 4G شما فعال شود.
به همین راحتی در گوشی آیفون خود به صورت دستی تنظیمات اینترنت ایرانسل را انجام دادید.

 


تنظیم کردن اینترنت ایرانسل به صورت اتوماتیک در آیفون

اینترنت ایرانسل در گوشی های سیستم عامل آیفون بر خلاف گوشی های اندروید که در مقالات قبل نحوه ی تنظیم اینترنت ایرانسل در گوشی اندروید را بازگو کردیم، امکان تنظیم به طور اتوماتیک را ندارد و با استفاده از تنظیمات به صورت دستی می توانید از اینترنت نسل چهار نیز بهره مند شوید و لذت وب گردی با سرعت بالا و تماس های تصویری ایمو و همچنین لایو در اینستاگرام را تجربه کنید.



 

 



منبع : تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی آیفون