با فرا گیری دنیای مجازی، بازار نرم افزار های مجازی نظیر موبوگرام ، تلگرام ، اینستاگرام ، ایمو و.. داغ شد. به همین دلیل سرویس دهنده های متعددی برای توزیع اینترنت به کاربران راه اندازی شدند که یکی از آنها شرکت همراه اول است که در این سال ها خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه داده است. در مقالات قبل  نحوه ی تنظیم کردن اینترنت همراه اول را به شما آموزش دادیم. این مقاله نیز در راستای تکمیل مقاله ی قبل تعبیه شده است و امیدواریم به شما در زمینه فعال سازی اینترنت همراه اول برای گوشی اندرویدتان کمک کند. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



تنظیم کردن دستی تنظیمات اینترنت همراه اول

تنظیم اینترنت همراه اول در گوشی اندروید و گوشی آیفون  کمی متفاوت است. به همین دلیل اگر گوشی شما از اندورید 4 به بالا است این مقاله را برای تنظیم کردن دستی اینترنت همراه اول خود مطالعه کنید.

- وارد تنظیمات گوشی شوید و در قسمت More یا بیشتر، Mobile network را انتخاب کنید.

- تیک گزینه Data enable را فعال کنید.

- گزینه  Access Point Names را انتخاب و سپس اگر گزینه APN همراه اول را مشاهده می کنید آن را فعال کنید و در صورت مشاهده نکردن با انتخاب گزینه Add یک APN جدید بسازید.

- در قسمت Name عبارت MCI-GPRS را تایپ کنید و در قسمت APN عبارت mcinet را وارد و تغییرات را ذخیره نمایید.


تنظیم کردن اتوماتیک اینترنت همراه اول

برای تنظیم کردن اتوماتیک اینترنت همراه اول ، لازم است کد *100# را شماره گیری نمایید. یا به این آدرس بروید و با بسته های اینترنتی همراه اول آشنا شوید و آنها را فعال نمایید.

همچنین اگر در این زمینه سوال یا مشکلی برایتان ایجاد شد با مراجعه به مقاله ی " چگونه اینترنت همراه اول را فعال نماییم " به حل مشکل خود بپردازید.



 

 



منبع : تنظیمات اینترنت همراه اول برای گوشی اندروید