کانفیگ کردن به معنای اتصال به اینترنت می باشد. یعنی شما بعد از خرید یک مودم ( انواع مودم ها شامل دی لینک ، زایکسل و تی پی لینک می باشد) نیازمند یک راهنما می باشید تا به کمک آن مودم خود را راه اندازی کنید. در همین راستا گروه مشاوره هیواتک این در این مقاله شما را برای کانفیگ کردن مودم  دی لینک تان کمک می کند. همچنین اگر بعد از تنظیم کردن اینترنت، مودم شما قطعی و مشکلی داشت مقاله ی ما درباره ی خاموش شدن چراغ مودم و قطع و وصل شدن اینترنت را مطالعه نمایید.




معرفی مودم D-LINK DSL-2600U

امروزه با به روی کار آمدن نرم افزار های متعدد نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، ایمو و موبوگرام و... همه ی ما برای استفاده از این اپلیکیشن ها نیازمند یک خط اینترنت می باشیم. خرید یک مودم مناسب یکی از اولویت های اتصال به اینترنت است. مودم D-LINK DSL-2600U یکی از مدل های مودم دی لینک است که با اکثر سرویس دهنده های اینترنت سازگاری دارد و می تواند پاسخگوی نیاز شما در رابطه با یک مودم با قیمت و کارایی معقول باشد.


نحوه تنظیم مودم D-LINK DSL-2600U

برای تنظیم مودم خود ابتدا آی پی زیر را در مرورگر تایپ کنید. ( در صورت باز نشدن صفحه، مقاله ی مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم را مطالعه نمایید.

 

 

در مرحله ی بعد، پسورد و کاربری که admin می باشد را تایپ نمایید و در صورت تغییر رمز با توجه به مقاله ی تغییر رمز مودم دی لینک، رمز جدید را تایپ کنید.

در این صفحه روی گزینه ی مشخص شده کلیک کنید:

 

 

 


در این صفحه اگر قصد تغییر رمز پسورد مودم خود را دارید در همین مرحله توقف کنید و مقاله های ما درباره ی تغییر رمز مودم دی لینکو جلوگیری از هک شدن وای فای را مطالعه نمایید و در صورتی که قصد تغییر رمز ندارید روی گزینه ی Skip کلیک کنید.

در این صفحه مطابق عکس، گزینه ها را انتخاب نمایید:

 

 

سپس درهمین مرحله VPI و  VCI مربوط به شرکت اینترنتی خود را وارد نمایید و در منوی Type Connection گزینه PPPOE LLC را گزینش کنید:

 

در صفحه ی بعد پسورد و نام کاربری مربوط به اینترنت خود را وارد نمایید:

با وارد شدن به این صفحه روی Finish کلیک کنید. بدین ترتیب راه اندازی مودم شما با موفقیت انجام شد.

 





منبع : راهنمای تنظیمات مودم D-LINK DSL-2600U