قبلا در مقاله بلاک کردن در اینستاگرام بدون اطلاع افراد و پاک کردن کامنت آن ها ، در خصوص نحوه بلاک اینستاگرام و خصوصی کردن اینستاگرامتوضیحاتی را مطرح کردیم . با توجه به سوالات بسیاری که کاربران گروه مشاوره هیواتک در خصوص بلاک اینستاگرام داشتند در مقاله امروز برخی از این سوالات را مطرح کرده و پاسخ خواهیم داد تا ابهامات کاربران دیگر نیز در خصوص بلاک شدن در اینستاگرام مرتفع گردد .

 

 در صورت بلاک کردن یک فرد ، آن شخص از اینکه شما او را بلاک کرده اید مطلع نخواهد شد . 


آموزش بلاک اینستاگرام

1- برای بلاک یک فرد در اینستاگرام روی username فرد مورد نظر تپ کنید .
2- روی ... در بالا سمت راست تپ کنید .
3- گزینه Block را انتخاب کنید .


در صورتی که فردی را به صورت اشتباه در اینستاگرام بلاک کرده اید برای رفع بلاک این فرد در اینستاگرام مراحل 1 و 2 بالا را انجام داده و در مرحله 3 گزینه UnBlock را انتخاب کنید . ضمن اینکه زمانی که فردی را بلاک می کنید فرد بلاک شده از این موضوع مطلع نخواهد شد . با بلاک اینستاگرامفردی که توسط شما بلاک شده است قادر به پیدا کردن پروفایل ، پست ها و استوری های شما نخواهد بود .

 

 


 



با بلاک اینستاگرام ، آیا فردی که توسط من بلاک شده می تواند من را mention کند ؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت بله ، شخصی که توسط شما در اینستاگرام بلاک شده است می تواند username شما را منشن کند اما این منشن برای شما نمایان نمی شود . در صورتی که فردی را بلاک کنید و سپس username خود را تغییر دهید فرد بلاک شده تنها در صورتی که username جدید شما را بداند قادر خواهد بود شما را منشن نماید و در غیر این صورت این امکان را نخواهد داشت .

 

 


با بلاک در اینستاگرام ، آیا لایک ها و کامنت هایی که فرد بلاک شده روی عکس ها و ویدئوهای من گذاشته از بین خواهد رفت ؟

خیر ، بعد از اینکه شما فردی را در اینستاگرام بلاک می کنید ، کامنت ها و لایک های فرد بلاک شده از روی عکس ها و ویدئوهای شما پاک نمی شود و شما باید کامنت هایی را که مایل به حذف آن ها هستید تک به تک پاک کنید . برای پاک کردن یک کامنت در ios مراحل زیر را دنبال کنید :
1- بر روی آیکون کامنت که در زیر هر عکس وجود دارد تپ کنید .
2- کامنتی که قصد پاک کردن آن را دارید به سمت چپ Swipe کنید .
3- بر روی آیکون سطل زباله تپ کنید .

 

 

 

با بلاک اینستاگرام ، آیا لایک ها و کامنت های من هنوز برای فردی که توسط من بلاک شده نمایش داده می شود ؟

بله ، افرادی که توسط شما بلاک شده اند هنوز می توانند لایک ها و کامنت هایی که شما روی پست های قبلی آن ها گذاشته اید را مشاهده نمایند .

 

 

نحوه فهمیدن بلاک شدن اینستاگرام توسط کاربران و توسط خود اینستاگرام

قبلا در مقاله راهنمای ریپورت اینستاگرام و خارج شدن از ریپورت اینستاگرام ، در بخش رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران ، در خصوص نحوه فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران توضیح دادیم . اما چگونه بفهمیم که توسط اینستاگرام بلاک شده ایم ؟ بلاک اینستاگرام شما را مسدود کرده و اجازه فالو کردن ، لایک کردن و مشاهده عکس های دیگران را به شما نمی دهد . زمانیکه توسط اینستاگرام بلاک می شوید وقتی وارد اکانت اینستاگرام خود می شوید خطای زیر را دریافت می کنید .

 

 

بلاک شدن توسط اینستاگرام به دلایل مختلفی اتفاق می افتد از جمله : تبلیغات در بخش کامنت اینستاگرام ، ارسال تصاویر غیر اخلاقی یا خشونت آمیز ، فحاشی ، ارسال بیش از حد دایرکت ، لایک کردن بیش از حد تصاویر ، فالو کردن بیش از حد و ...

در هر صورت چه از طریق کاربران بلاک شده باشید و چه از طریق اینستاگرام ، راه حل هایی برای رفع بلاک اینستاگرام وجود دارد که در مقالات بعدی حتما به آن خواهیم پرداخت .

 

 







منبع : آنچه در مورد بلاک اینستاگرام باید بدانید