اینستاگرام در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شده است که این محبوبیت باعث به وجود آمدن امکانات جدید در این نرم افزار توسط سازندگان آن می باشد. اگر بخواهیم چند نمونه از این امکانات را مثال بزنیم می توان به قابلیت لایو دو نفره در اینستاگرام ، استوری در اینستاگرام ، گذاشتن عکس و فیلم در کنار هم در اینستاگرام ، ساخت گروه در اینستاگرام و خیلی قابلیت های دیگر که در مقاله های قبلتوضیح دادیم اشاره نمود. برای استفاده از این امکانات لازم است که قوانین اینستاگرام را رعایت کنید و در صورت بروز مشکلاتی برا حساب کاربریتان با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید. ولی مشکلاتی که هنگام ورود به اینستاگرام با آن برخورد می کنید را معمولا می توانید با اطلاعاتی در آن زمینه حل کنید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله یکی از مشکلات ورود به اینستاگرام که پیغام An Unknown network error has occurred  می باشد را به شما آموزش می دهد.



 

خطای An Unknown network error has occurred در ورود به اینستاگرام چیست ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با آی پی اینترنت های متعدد وارد اینستاگرام شده باشید یا از طریق گوشی های مختلف در اپلیکیشن اینستاگرام ورود پیدا کرده باشید. این پیغام در صورت چنین اتفاقاتی رخ می دهد که یکی از کارهایی که گفته شد را انجام داده باشید. برای خلاص شدن از این پیغام بهتر است در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا راهکاری را به شما آموزش دهیم تا از شر یکی از مشکلات ورود به اینستاگرام خلاص شوید.


راه های رفع مشکل ورود به اینستاگرام

برای خلاص شدن از این پیغام لازم است یکبار وارد تنظیمات گوشی شده و اپلیکیشن اینستاگرام را در لیست App های خود پیدا کنید.
در قسمت Storage  گزینه ی Clear Data را انتخاب کنید که با این کار تمامی اطلاعات کش اینستاگرام شما پاک خواهد شد.
پس از انجام مراحل بالا لازم است یکبار گوشی خود را روشن و خاموش کرده و در قسمت تنظیمات گوشی گزینه Data and Time را انتخاب و سپس گزینه ی Automatic data and time را یکبار فعال و غیر فعال کنید.
و در ادامه یکبار دیگر گوشی همراه خود را خاموش و روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید.

 


در صورت حل نشدن مشکل خود، به مقاله ی ما درباره ی مشکلات ورود به اینستاگرام مراجعه نمایید.


 

 






منبع : خطای An Unknown network error has occurred در ورود به اینستاگرام