موبوگرام چیست ؟

موبوگرام یا تلگرام غیر رسمی اولین بار برای کاربران فارسی زبان طراحی شد که با مشکل منوی غیر فارسی تلگرام اصلی مشکل داشتند و کار با آن برایشان مشکل بود. در موبوگرام این امکان برای شما محیاست تا گروه ها، کانال ها، افراد، و.. را دسته بندی شده مشاهده کنید تا به طور مثال برای پیدا کردن یک گروه یا کانال خاص در دسته بندی خاص آن به جستجو بپردازید.

در کنار این دسته بندی ها دو آیکون به شکل چشم و یکی به شکل شبح به چشم میخورد.  از حالت شبح که همان حالت روح موبوگرام است، هنگامی استفاده می شود که قصد خواندن پیامی را داشته باشید ولی نخواهید دومین تیک کنار پیام زده شود. بدین معنی که برای طرف مقابل معلوم نشود پیامش را خوانده یا به اصطلاح Seen  کرده اید. از دیگر امکانات حالت روح موبوگرام این است که وقتی شما آنلاین نیز باشید، برای مخاطبینتان آفلاین گزارش می شوید.

تنظیمات موبوگرام به دو دسته تقسیم شده است. دسته ی معمولی که همان امکانات تلگرام اصلی را در بر می گیرد و دسته ی دوم تنظیمات پیشرفته است که مختص موبوگرام است. در موبوگرام شما قادر می باشید هنگام ارسال یک مطلب برای دیگران با انتخاب گزینه ی فوروارد پیشرفته مطلب را شخصی سازی کنید تا اسم فرد یا کانالی که آن مطلب را از آن فوروارد کرده اید مشخص نباشد.

برای امنیت بیشتر گفتگوهای شما گزینه ای به نام مخفی کردن چت ها وجود دارد که با استفاده از قابلیت می توانید گفتگوهای خود را مخفی کنید و هر بار با وارد کردن پسوردی که برای آنها انتخاب کرده بودید، وارد صفحه ی گفتگو شوید.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت آی دی یاب، مشاهده افراد آنلاین، مشاهده عکس مخاطبین( هنگامی که مخاطبین شما عکس پروفایل خود را تغییر دهد در این قسمت برای شما گزارش می شود.)، تغییر اندازه فونت برنامه و... امکانات دیگر اشاره نمود.



 


نحوه نصب موبوگرام

برای نصب موبوگرام کافی است با سرچ این نرم افزار در لیست جستجوی کافه بازار با پرداخت 5 هزار تومان این نرم افزار را دانلود نمایید.

بعد از پیدا کردن موبوگرام در کافه بازارگزینه نصب یا Install را انتخاب نمایید و بعد از دانلود مانند عضویت در تلگرام با انتخاب شماره موبایل خود و دریافت کد از سوی موبوگرام، در این نرم افزار ورود پیدا می کنید و از امکانات بی نظیرش بهره خواهید برد.


امکانات موبوگرام فارسی

- تغییر اندازه فونت برنامه

- تغییر پوسته و زمینه ی برنامه

- حالت روح موبوگرام

- دسته بندی کانال ها، گروه ها و چت ها

- مشاهده کاربران آنلاین

- افزودن متن هنگام ارسال عکس، فیلم و گیف ها

- مشاهده تغییر عکس مخاطبین

- مخفی کردن چت

- مخاطب خاص (در این قسمت با انتخاب یک مخاطب آخرین تغییرات آنلاین بودن و تعویض عکس پروفایل او برای شما گزارش می شود.)

- مدیریت دانلود ( با انتخاب این قسمت معیین می کنید در زمان خاصی فایل ها شروع به دانلود نمایند.)

و خیلی امکانات دیگر که تنها با نصب این نرم افزار می توانید به آنها پی ببرید.


 

 






منبع : تلگرام غیر رسمی یا برنامه موبوگرام چیست ؟