برای یک عده از کاربران به طور حتم پیش آمده است که هنگام ورود به اینستاگرام با خطای violating our terms مواجه شده باشند. این پیغام همانطور که در ادامه ی این مقاله نیز توضیح خواهیم داد، مشکل ورود به اینستاگرام است که از ورود شما به حساب کاربریتان جلوگیری می کند. در این مقاله دلیل خطای violating our terms را برای شما بازگو خواهیم کرد. همچنین در صورت داشتن مشکل دیگری هنگام ورود به اینستاگرام، می توانید مقاله ی مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.

خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام چیست ؟

این خطا هنگامی رخ می دهد که شما رفتار نا مناسبی در محیط اینستاگرام انجام داده باشید یا قوانینی که هنگام ثبت نام در اینستاگرام مطالعه کرده بودید را نقض کرده باشید. این خطا بیشتر در کاربرانی که اینستاگرام را روی گوشی اندروید خود نصب کرده است دیده می شود. در ادامه ی این مقاله راه های رفع مشکل ورود به اینستاگرام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

 

 

 

راه های رفع مشکل ورود به اینستاگرام

برای خلاص شدن از خطای violating our terms هنگام ورود به اینستاگرام، لازم است یکبار اینستاگرام خود را Uninstall نمایید. یعنی به بخش تنظیمات رفته و در لیست نرم افزار های خود اینستاگرام را انتخاب و آن را حذف نمایید.

سپس اخرین نسخه ی اینستاگرام را دانلود و نصب نمایید و  ادامه ی مراحل حساب کاربری خود را انجام دهید.

اگر در این مرحله نیز هنوز مشکل قبلی برای شما وجود داشت، بهتر است گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید. برای این کار کافی است مقاله ی ریست فکتوری آیفون و اندروید را مطالعه نمایید.

 

 

 







منبع : دلایل خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام