با پیشرفت چشم گیر اپلیکیشن اینستاگرام  شاید کمتر کسی باشد که از این نرم افزار استفاده نکرده باشد. ولی امکانات این نرم افزار نیاز به تحقیق و مطالعه دارد تا بتوانید از آنها بهره ببرید. لایو در اینستاگرام ، استوری اینستاگرام ، ساخت گروه در اینستاگرام ، لایو دو نفره در اینستاگرام ، گذاشتن چند عکس و فیلم کنار هم در اینستاگرام و... خیلی امکانات دیگری در اینستاگرام وجود دارد که هر کاربری را به خود جذب می کند. در اینستاگرام شما با ساخت یک اکانت می توانید پست های خود را با دوستانی که فالوور شما می باشند در میان بگذارید. همچنین این امکان برای شما محیا است تا هر زمان که مایل بودید این اکانت را به صورت موقت یا حتیدائم حذف نمایید. در این مقاله گروه مشاوره هیواتک درباره ی حذف اکانت اینستاگرام به شما اطلاعاتی را خواهد داد.






 

انواع دیلیت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام برای کاربران امکان حذف دائمی و حذف موقت اکانت را فراهم کرده است. بدین صورت که با حذف موقت اکانت شما، تا وقتی که دوباره آن را فعال نکرده اید برای بقیه مخفی می ماند و نمی توانند شما را سرچ کنند. ولی دیلیت اکانت دائمی اینستاگرامبرگشتی را به همراه نخواهد داشت و شما بعد از حذف حساب کاربری دیگر امکان دسترسی به اکانت حذف شده را ندارید. به همین منظور به شما پیشنهاد می شود به این نکته توجه کنید که با حذف دائمی حساب کاربری تان تمامی پست های شما نیز حذف خواهد شد.



 


دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

برای استفاده از ویژگی حذف موقت اینستاگرام، لازم است ابتدا از طریق سایت اصلی ایسنتاگرام به آدرس www.instagram.com  شوید و مشخصات کاربری خود را وارد کنید. در قسمت Edit profile گزینه ی Temporarily disable my account را انتخاب نمایید.

 


همانطور که مشاهده می کنید در این صفحه از شما دلیل حذف موقت اینستاگرام سوال می شود که با انتخاب یکی از آنها و انتخاب پسورد خود و در نهایت روی  گزینه  Temporarily disable my account کلیک کنید. بدین ترتیب حساب کاربری شما به طور موقت حذف خواهد شد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شما پیشنهاد می شود مقاله ی ما در باره حذف اکانت اینستاگرام را مشاهده نمایید.

 

 


دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام غیر قابل برگشت است و بعد از آن امکان برگشت اکانت شما وجود ندارد.
برای دیلیت اکانت دائمی ایسنتاگرام لازم است ابتدا وارد این آدرس شوید :

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/accounts/remove/request/permanent

سپس دلیل حذف اینستاگرام خود را ذکر نمایید و همانطور که در مقاله ی حذف اکانت اینستاگرام نیز گفتیم، با وارد کردن پسورد خود برای همیشه با حساب کاربری خود خداحافظی کنید.

 


 

 


منبع : دیلیت اکانت در اینستاگرام چگونه است