با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی است که نام نرم افزار پیام رسان تلگرام را نشنیده باشد و از آن استفاده نکرده باشد. به همین منظور این نرم افزار در راستای تشکر از استقبال کاربران از این اپلیکیشن، هر روزه امکانات جدیدی را در اختیار کاربران می گذارد. ساخت گروه در تلگرام ، ارسال امکان پیام محو شونده در تلگرام ، برای امنیت بیشتر اطلاعات شما امکان رمز گذاشتن روی تلگرام ، ایجاد سکرت چت و گفتگوی محرمانه در تلگرام ، آموزش ساخت کانال در تلگرام ، حالت روح تلگرام و... خیلی امکانات دیگر که تک به تک در مقالات قبل به شما عزیزان آموزش دادیم. شاید پس از جستجوهای مکرر، هنوز هم نتوانسته اید اکانت خود را از طریق خود نرم افزار تلگرام حذف نمایید. دیلیت اکانت در تلگرام ، فقط از طریق سایت تلگرام امکان پذیر است که گروه مشاوره هیواتک در این مقاله به شما آموزش خواهد داد.


 توجه داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت شما، گفتگوهایی که با دوستان خود داشته اید برای دوستانتان پا بر جا می ماند ولی به جای نوشته شدن نام شما در بالای صفحه چت، گزینه Delete account روءیت می شود. 





 

دیلیت اکانت و مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

به طور حتم برای شما هم پیش آمده است که قصد داشته باشید با شماره ای که در حال حاضر بر روی آن تلگرام دارید، فعالیتی نداشته باشید و یا قصد فروش سیم کارت خود را دارید و میخواهید برای امنیت بیشتر دیلیت اکانت انجام دهید تا فرد خریدار امکان دسترسی به اکانت قبلی شما را نداشته باشد. اگر بخواهیم مزایایی برای دیلیت اکانت در تلگرام مثال بزنیم، شاید یکی از آنها این باشد که با دیلیت اکانت می توانید به کسانی که شما را بلاک کرده بودند ( در مقاله ی تشخیص بلاک شدن در تلگرام به شما نشانه های بلاک شدن را توضیح داده ایم) ، نیز پیام ارسال نمایید و بعد از دیلیت اکانت به طور کلی از بلاک خارج شوید.



 


نحوه دیلیت اکانت تلگرام در اندروید

برای دیلیت اکانت تلگرام در گوشی اندروید خود، لازم است ابتدا وارد سایت تلگرام به آدرس 
https://my.telegram.org/auth?to=deactivate شوید و همانطور که در مقاله ی دیلیت اکانت تلگرام به شما آموزش دادیم، در کادر فوق شماره موبایل خود را وارد نمایید و پس از ارسال یک کد برای شما از سوی سایت تلگرام و وارد کرد آن در صفحه بعدی، از شما سوال می شود آیا قصد دیلیت اکانت دارید که با تایید شما اکانت شما حذف خواهد شد.

 

 




منبع : دیلیت اکانت تلگرام در اندروید چگونه است