پس از خرید یک گوشی لمسی و راه اندازی گوشی اندروید خود، اولین چیزی که برای شما مهم خواهد بود مدیریت فایل های شماست. به همین منظور نرم افزار هایی برای کاربرانی که گوشی روت شده دارند ساخته شده است تا در مدیریت کردن فایل ها به آنها کمک کرده باشد. در مرحله ی قبل از نصب تلگرام و اینستاگرام و اینگونه اپلیکیشن ها به شما توصیه می کنیم نرم افزار هایی برای کاهش حجم فیلم برای اندروید و نصب یک آنتی ویروس برای گوشی اندروید خود را در الویت قرار دهید تا دیگر مجبور نباشید فایل های خود را حذف و با مشکل هنگ کردن گوشی و هنگ کردن تلگرام خود دست و پنجه نرم کنید. گروه مشاوره هیواتک مقاله ی معرفی نرم افزار مدیریت فایل اندروید را به شما تقدیم می کند و در سدد می باشد مشکلات شما در زمینه " مشکلات سیستم عامل اندورید " را بر طرف نماید.


فایل منیجر یا مدیریت فایل اندروید چیست ؟

اگر بخواهیم به صورت خیلی ساده فایل منیجر یا مدیریت فایل را برای شما شرح دهیم، می توان آن را کتابخانه ای دانست که فایل ها به صورت مرتب در آن قرار دارند. اما شما برای کتابخانه ای مجهز تر نیازمند هستید یک برنامه مدیریت فایل را دانلود و نصب نمایید و از امکانات آن بهره مند شوید. به همین منظور گوگل پلی در لیست نرم افزار های خود بسیاری از نرم افزار های مدیریت فایلرا گنجانده است که با مطالعه مختصری درباره هر یک می توانید آنها را انتخاب و نصب نمایید.

گروه مشاوره هیواتک در ادامه یکی از این نرم افزار ها که در گوگل پلی دانلود بیشتری را داشته و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است را معرفی می کند.



 


معرفی نرم افزار مدیریت فایل اندروید

Es File Explorer
این نرم افزار را به جرات می توان یکی از قدرتمندترین و پر طرفدارترین نرم افزار های ساخته شده در زمینه مدیریت فایل معرفی کرد. بسیاری از کاربران این فایل منیجر را برای گوشی خود انتخاب کنند تا از امکانات دسترسی به فضاهای اینترنتی همانند Dropbox  و Skydrive که یکی از ویژگی های این نرم افزار و برنامه است را داشته باشند. فقط با نصب این نرم افزار است که می توانید به Root Explorer، سطل بازیافت، تم های مختلف و رابط کاربری زیبا پی ببرید و از این امکانات در گوشی لمسی خود بهره ببرید.
همچنین این برنامه اجازه ی بکاپ گیری بخش های مختلف و پاک کردن قسمتی از آنها را به کاربر می دهد.
آسان بودن و سرعت عمل بالا چاشنی های این نرم افزار کاملا رایگان و بدون تبلیغ است که هر کاربری را برای دانلودش ترغیب می کند.

 

 



 

 







منبع : معرفی مدیریت فایل برای اندروید