کمپانی های مختلف به دنبال فروش بیشتر و محبوب شدن تولیداتشان می باشند. سامسونگنیز در لیست این کمپانی ها قرار دارد که در تولید گوشی های سری گلکسی اش سعی دارد از هیچ امکانی دریغ نکند. اگر به دنبال زیبایی و کارایی مناسب کنار یک دیگر می باشید، گلکسی جی 7 پرایم سامسونگ می تواند نیاز شما را در این زمینه بر طرف کند. در این مقاله مشخصات فنی و ظاهری این گوشی را به شما خواهیم گفت. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.





 

گوشی گلکسی جی 7 مناسب چه کسانی است ؟

طراحی زیبا و نداشتن پستی بلندی در قاب پشتی به خوش دست بودن آن کمک می کند و این یکی از مواردی است که برای خرید گوشی بانوان ضرروی است. همچنین به لطف سیستم عامل و سخت افزار قوی این گوشی آن را به کسانی که به دنبال یک گوشی مناسب برای بازی می باشند پیشنهاد کنیم.



 


ویژگی های ظاهری گوشی Galaxy j7 Prime

صفحه نمایش گلکسی جی 7 پرایم، 5.5 اینچی که قابلیت به نمایش گذاشتن 16 میلیون رنگ را دارد. در پایین این صفحه نمایش، یک حسگر انگشت برای امنیت بیشتر گوشی شما تعبیه شده است که قابلیت تشخیص چند لمس همزمان را دارد. جنس این گوشی از فلز می باشد که به همین دلیل وزن آن نیز 167 گرم است. گلکسی جی 7 تنها تغییر ظاهری که نسبت به  نسل های قبلش داشته است، قرار گرفتن اسپیکر اصلی گوشی روی لبه ی سمت راست آن است که جایگاه آن نسبت به مدل های قبل که در پشت گوشی قرار داشتند بهتر است. رنگ های این گوشی مشکی و طلایی است که از سامسونگ انتظار می رفت در رنگ بندی خود کمی تغییر ایجاد کند.


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل Samsung j7 Prime

این گوشی دو سیم کارتی ( سیم کارت نانو) از شبکه 4G نیز پشتیبانی می کند و به جی پی اس هم مجهز است.
دوربین گلکسی جی7 پرایم، 13 مگاپکسلی است که به شما امکان ثبت لحظات خود را با کیفیت بالا می دهد و قابلیت هایی همچون تشخیص چهره، فوکوس لمسی،  عکاسی پانوروما، ثبت موقعیت مکانی، عکاسی HDR و دریچه دیافراگم را در بر می گیرد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز جزوی از این مجموعه می باشد. فلش این دوربین نیز از نوع LED است.
باتری لیتیوم یونی 3300 آمپر ساعتی به شما امکان 21 ساعت مکالمه و 84 ساعت زمان پخش موسیقی زنده را می دهد.

 


خوشبختانه بر خلاف دیگر سری های سامسونگ، جایگاه سیم کارت دوم و جایگاه کارت حافظهداخلی مشترک نمی باشد و شما مجبور به انتخاب یکی از آنها نمی باشید. این گوشی همچنین مشکل نشناختن سیم کارت ها را نیز ندارد.
در کنار این سخت افزار ها، 3 گیگابایت رم و حافظی داخلی 16 و حافظه داخلی 32 که امکان خرید هر یک را نسبت به نیاز خود دارید را می توانید انتخاب کنید.
سامسونگ برای گلکسی جی 7 پرایم،  اندروید مارشمالو نسخه 6.0.1 را به عنوان سیستم عامل اندروید خود در نظر گرفته است. که به دلیل رم و حافظه ی داخلی آن می تواند برای کسانی که به دنبال گوشی مناسب برای بازی می باشند گزینه خوبی باشد.

 

 



منبع : معرفی گوشی مخصوص بازی سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم