گوشی ال جی استایلوس 3 دو سیم کارتی، یکی دیگر از محصولات شرکت ال جی می باشد. در کنار طراحی زیبا این گوشی، یک قلم وجود دارد که به شما برای کار کردن بهتر با گوشی کمک می کند. با به روی کار آمدن اپلیکیشن های متعدد و کاربردی نظیر تلگرام ،اینستاگرام ، ایمو ، و... نیاز به اینترنت پر سرعت در کاربران افزایش پیدا کرده است که ال جی با پشتیبانی از شبکه 4G این امکان را برای شما فراهم کرده است. گروه مشاوره هیواتک ، با دسته بندی های گوشی های همراه ، گزینه هایی مناسب سالمندان  ، مناسب بانوان ، گوشی هایی برای بازی کردن و غیره را به آنها معرفی می کند. اگر به دنبال یک گوشی دخترانه  و ظریف و همچنین مناسب کودکان دلبند خود می باشید.، پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال نمایید.



گوشی ال جی استایلوس 3 مناسب چه کسانی است ؟

اگر بخواهیم این گوشی ظریف و زیبا را به کاربران خاصی توصیه کنیم، به دلیل خوش دست بودن و ضخامت کم می تواند گزینه مناسبی برای بانوان و همچنین به دلیل قلم همراه با آن و سبک بودن  می تواند برای کودک شما مناسب باشد  تا به کمک نرم افزار های متعددی که وجود دارد، به آموزش های مناسب سنشان بپردازند.  اگر با ویژگی های گوشی های مناسب کودکان آشنا نمی باشید، مقاله ما در خصوص راهنمای خرید گوشی مخصوص کودکان را مطالعه فرمایید.



 


ویژگی های ظاهری گوشی LG Stylus 3

اولین چیزی که در گوشی استایلوس ال جی شما را به خود جذب می کند، ظرافت و طراحی زیبای آن است. این محصول از بدنه پلاستیکی تشکیل شده است و کیفیت ساخت آن بسیار بالاست. لبه های سمت راست و چپ استایلوس 3 از فلز ساخته شده است ولی با این وجود وزن کمی دارد و بسیار خوش دست و ظریف است. استایلوس ال جی تنها 179 گرم وزن دارد و ضخامت آن 7.4 میلی متر می باشد. اگر دقت کرده باشید، ال جی در تولیدات گوشی های همراهش، از به کار گرفتن حداقل حاشیه نمایشگر بهره می برد همچنین دکمه پاور این گوشی در قابل پشتی قرار دارد که خود نکته ای مثبت در طراحی این تلفن همراه است و با حسگر انگشت تلفیق شده است تا امنیت را برای گوشی شما به ارمغان بیاورد. از دیگر مشخصه های این گوشی شیار های مجزا برای دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی می باشد که یک ویژگی برای این محصول به حساب می آید. زیرا معمولا گوشی های نسل جدید شیار سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی آنها مشترک است.


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل LG Stylus 3

سخت افزار این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای MT6750 با سرعت 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16 مگابایتی، و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت تشکیل شده است. در کنار این سخت افزارها، صفحه نمایش5.7 اینچی از نوع LCD وجود دارد که قابلیت تشخیص 10 لمس هم زمان و کار با فبلت را برای شما آسان کرده است. دوربین این دستگاه 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است که می توانید به کمک آنها تصاویر خوب و با کیفیتی را ثبت نمایید. باتری این گوشی 3200 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون بوده و می تواند در صورت لزوم توسط کاربر تعویض شود.

 


استایلوس3 ال جی به سیستم عامل اندروید مجهز است که می توانید تقویم آن را نیز با کمک برنامه های تقویم فارسی، به فراسی تغییر دهید و این تغییر فقط در گوشی های اندروید امکان پذیر است. اگر با فارسی کردن تقویم اندروید آشنا نیستید، مقاله "معرفی و نصب تقویم فارسی برای اندروید" را مطالعه فرمایید.

 


 

 








منبع : معرفی گوشی ال جی استایلوس 3 برای کودکان