به طور کلی لپ تاپ های سری x ایسوس به خاطر قیمت و کارایی مناسب طرافداران بسیاری دارند. که دلیل این محبوبیت طراحی جدید و رنگ بندی متنوع و مشخصات سخت افزاری مختلف می باشد. بدنه این لپ تاپ 15.6 اینچی از آلمینیوم ساخته شده است که در عین مقاوم بودن بسیار سبک است. خرید لپ تاپ معمولا نیاز به شناخت و مطالعه ی قبلی دارد. به طور مثال نیاز یک دانشجواز یک لپ تاپ با نیاز یک فردی که کمتر با لپ تاپ کارهای حجیم وسنگین انجام می دهد متفاوت است. ایسوس در این زمینه پیشرفت های خود را در هر تولید جدیدش به لپ تاپ هایش القا می کند. گروه مشاوره هیواتک لپ تاپ ایسوس مدل  X541 را به دلیل مشخصاتی که در این مقاله در اختیار شما کاربران می گذاریم، به دانشجویان عزیز توصیه می کنیم.




لپ تاپ Asus X541UJ-G مناسب چه کسانی است ؟

مشخصه یک لپ تاپ دانشجویی در درجه اول قیمت مناسب و سبک و راحتی است که در عین مناسب بودن قیمت آن پاسخگوی نیازهای یک دانشجو باشد و توانایی پا به پا کار کردن دانشجو را در دانشگاه داشته باشد و بتواند همراه خوبی باشد. ایسوس در این زمینه به ساخت و تولید لپ تاپ های متعددی پرداخته است که هرکدام مشخصه ی خاصی را نسبت به سری های قبل دارند. X541ایسوس به دلیل پردازنده گرافیکی مناسب و نسبتا با قدرتش می تواند مناسب برای دانشجویان رشته های گرافیک، عمران، نقشه کشی، معماری، و به طور کلی کسانی که با نرم افزار های گرافیکی سر و کار دارند باشد.



 


ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس X541UJ-G

این لپ تاپ با وجود بدنه آلمینیومی تنها 2 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن چیزی حدود 27  میلی متر است. به همین دلیل برای جا به جایی گزینه مناسبی است. همچنین برای این لپ تاپ از روکش مات استفاده شده است و صفحه کلید آن به شکل جزیره ای چیده شده است که تایپ را برای شما راحت تر می کند. قسمت تاچ آن که به عنوان ماوس استفاده می شود از حسگر بالایی برخوردار است که می تواند شما را از خرید یک ماوس مجزا بی نیاز کند. روی لبه ی بالایی این لپ تاپ یک وب کم با دقت HD قرار دارد که می تواند در شرایط نوری مناسب برای شما تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

 


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ Asus X541UJ-G

اگر بخواهیم از سخت افزار های لپ تاپ ایسوس صحبت کنیم می توان به پردازنده مرکزی Intel Core i5 7200U، پردازشگر گرافیکی GeForce 920M با دو گیگابایت حافظه ی گرافیکی اختصاصی، 4 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از طرفی تعداد درگاه ها و اتصالات این لپ تاپ باعث شده است اطلاعات به راحتی انتقال پیدا کنند. در این لپ تاپ 15.6 اینچی  یک درگاه USB 3.0  و یک درگاه USB2.0  وجود دارد که به درایو نوری و کارت خوان نیز مجهز است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ زوایای دید محدودی دارد و طیف های رنگی کمی را می تواند برای شما به نمایش بگذارد. ولی مالت بودن این صفحه نمایش به شما کمک می کند در هر شرایطی که نور اطراف نیز زیاد است کار با آن آسان باشد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه وجود درگاه کاربردی و جدید GeForce 920M روی لبه ی سمت چپ است که کاربران را برای اتصالات به لپ تاپشان از مبدل بی نیاز می کند .


مثل اکثر لپ تاپ های ایسوس، سری X541 نیز به بلندگویی با فناوری SonicMaster مجهز است که صدایی رسا و با کیفیت از ویژگی های این بلندگو هاست که به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات صوتی این دستگاه را در حالت های موسیقی، فلیم، بازی، صحبت و ضبط صدا تنظیم نمایید.
باتری 3 سلولی لیتیوم یونی این محصول وظیفه تامین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد که بسته به نوع فعالیت شما حدودا تا 4 ساعت برای استفاده انرژی را ذخیره می کند.

 


 

 





منبع : معرفی لپ تاپ دانشجویی ایسوس 15 اینچی X541UJ-G