ایسوس اولین لپ تاپ سری N خود را روانه بازار کرد که از لحاظ ظاهری به سری های قبل شباهت دارد ولی از نظر کیفیت و کارایی قابل مقایسه با هم نسل هایش نیست. مشخصه ی یک لپ تاپ دانشجویی خوب و مناسب در درجه اول قیمت مناسب و کارایی بالاست که از پردازنده بالایی برخوردار باشد تا به انجام امور گرافیکی سرعت ببخشد. در این مقاله شما را با لپ تاپ دانشجوییایسوس آشنا می کنیم. پس با هیواتک همراه باشید.





لپ تاپ Asus n552vw-k مناسب چه کسانی است ؟

هیواتک لپ تاپ هایی نظیر ایسوس n552vw-k را به دلیل پردازنده قدرتمندش به دانشجویان رشته های گرافیک، عمران، نقشه کشی، و کسانی که با نرم افزار های گرافیکی سرو کار دارند پیشنهاد می کند و ایسوس n552vw-k می تواند یک گزینه خوب برای یک لپ تاپ دانشجویی باشد.



 


ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس n552vw-k

صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول یک نمونه عالی است که در ساخت آن از پنل  IPS‌ استفاده شده و روکش آن مات است. همچنین کیفیت آن برابر با استاندارد 4K است که این کیفیت برای دیدن فیلم و بازی کردن بسیار مطلوب می باشد. رنگ استفاده شده در این محصول نقره ای و خاکستری گرم می باشد که از رنگ نقره ای برای قسمت های داخلی لپ تاپ و از رنگ خاکستری برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. ضخامت این دستگاه 29.9 میلی متر و وزن آن حدود و وزن آن حدود 2.5 کیلوگرم است که چیزی حدود 200 گرم از نسل های قبلش سبک تر است. چیدمان جزیره ای دکمه های این دستگاه سرعت تایپ را بالا می برد همچنین نور سفید رنگ دکمه های کیبرد به شما امکان تایپ در مکان های تاریک را نیز می دهد. تاچ پد در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند پاسخ گویی همه نیاز های شما باشد. ولی برای کار کردن با نرم افزار های گرافیکی و بازی کردن به یک ماوس مجزا احتیاج دارید.

 

درطراحی بدنه این لپ تاپ از فلز و پلاستیک استفاده شده است که قاب زیرین از جنس پلاستیک بوده و قاب پشتی صفحه نمایش و قسمت داخلی و فاصله بین کلید های کیبرد از جنس فلز است.


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ n552vw-k

ایسوس از لحاظ سخت افزاری برای این لپ تاپ هیچ چیز کم نگذاشته است. پردازنده مرکزی قوی اینتل (Core i7 6700HQ)، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 960M باعث شده است این لب تاپ به یک گزینه مناسب برای دانشجویان و کسانی به دنبال یک لب تاپ با گرافیک بالا هستند تبدیل شود. در کنار این مجموعه برای سرعت بخشیدن به عملیات های نرم افزاری لپ تاپ 12 گیگابایت رم از نوع DDR4 با سرعت بالا و حافظه هیبریدی که از یک ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت حافظه ی SSD در نظر گرفته شده است.بلندگو های ایسوس مثل همیشه صدا را با کیفیت بسیار خوبی عرضه می کند و دلیلش استفاده بلندگو های شرکت Bang & Olufsen است که در آن از تلکنولوژی  ICEpower و SonicMaster استفاده شده است  که صدا را با عمق بسیار خوبی به گوش شنونده می رساند.


باتری این دستگاه 4 سلولی لیتیوم یون 3200 آمپر ساعتی است که به کمک پردازنده کم مصرف این لپ تاپ، هنگامی که شارژ آن پر باشد امکان وب گردی با اتصال به Wi-Fi به مدت 6 ساعت را دارد که این میزان بسیار مطلوب است.

 



منبع : معرفی لپ تاپ دانشجویی ایسوس 15 اینچی n552vw-k برای کارهای گرافیکی