امروزه با همگانی شدن پیام رسان تلگرام ، به ندرت کسی پیدا می شود که این نرم افزار را روی گوشی خود نصب نداشته باشد. نرم افزار تلگرام در آپدیت های جدیدش هرروزه امکانات جدیدی نظیر سکرت چت در تلگرام ، تغییر پس زمینه تلگرام ، تغییر عکس پروفایل تلگرام و بسیاری امکانات دیگر که در وبلاگ هیواتک توضیح داده ایم، را به کاربران خود عرضه می کند. در ان مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه تم تلگرام گوشی و تلگرام دسکتاپ خود را تغییر دهید. با هیواتک همراه باشید.






 

روش تغییر دادن تم و پوسته تلگرام

 برای تغییر دادن تم تلگرام گوشی، ابتدا وارد Settings شوید.

سپس گزینه Theme  را انتخاب کنید.

 

 

در قسمت تم می توانید تم های پیش فرض تلگرام را انتخاب کنید و با زدن سه نقطه کنار تم ها، گزینه  Edit را انتخاب و رنگ هر قسمت از تلگرام خود را تغییر دهید و ذخیره کنید.

 

 



 


تغییر تم تلگرام دسکتاپ چگونه است ؟

برای تغییر تم و پوسته تلگرام دسکتاپ ، ابتدا وارد نرم افزار شوید و Settings را انتخاب کنید.
پس از وارد شدن به پنجره settings لازم است در قسمت Chat Background گزینه Edit them را انتخاب و سپس تم مورد نظر را که قبلا به کمک نرم افزار های ساخت تم ساخته بودید، انتخاب کنید.

 

 


روش های ساخت تم برای تلگرام

برای ساخت تم برای تلگرام، لازم است نرم افزار های ساخت تم را دانلود و به کمک آنها تم تلگرام دسکتاپ خود را بسازید. ولی روشی راحت تر و آسان تر وجود دارد که می توانید به کمک آن تم های زیبا و متنوع را دانلود کنید و برای تلگرام دسکتاپ خود برگزینید.
شما می توانید با استفاده از کانال themes@ که قبلا نحوه دانلود تم از کانال  گفته شده را به شما در مقاله " آپدیت جدید تلگرام دسکتاپ " آموزش دادیم، تم مورد نظر را برای تلگرام دسکتاپ خود انتخاب کنید.

 


 

 


منبع : راهنمای تغییر تم تلگرام اصلی و تغییر تم تلگرام دسکتاپ