پس از استقبال مردم از گوشی های سری A سامسونگ ( که در مقالات قبل سری گلکسی ای 3 ، گلکسی ای 7 و سری گلکسی ای 8 را معرفی کردیم) ، که دارای بدنه های فلزی باریکی بودند، سامسونگ این بار نیز در این سری از گوشی هایش بدنه های فلزی را به کار گرفته است. اگر چه جی 7 و جی 3 قبلا هم به بازار عرضه شده بودند، ولی نسل جدید این گوشی ها ارتقای بیشتری را در  زمینه سخت افزار و دوربین سلفی پیش گرفته اند. گلکسی جی 7 به دلیل ظرافتش می تواند گزینه مناسبی برای یک گوشی مناسب برایبانوان و دختر خانم ها باشد که می تواند نیاز های روزمره آنها بر طرف کند و بتوانند با آن عکس های با کیفیتی را ثبت کنند. در این مقاله به معرفی گلکسی جی7 می پردازیم. با هیواتک همراه باشید.





 

گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 مناسب چه کسانی است ؟

ما این گوشی را به افرادی که به دنبال یک گوشی دو سیم کارتی می باشند که به طور همزمان بتوانند هم از سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی استفاده کنند توصیه می کنیم. زیرا در بازار جهانی گوشی های جدید درگاه سیم کارت دوم و کارت حافظه آنها مشترک  می باشند و در هر لحظه امکان استفاده از یکی از آنها میسر است.

همچنین به دلیل ظرافت این گوشی و رنگ های مشکی، طلایی،صورتی و سفید می تواند برای بانوان و دختر خانم ها گزینه مناسبی باشد.

 

 



 


ویژگی های ظاهری گوشی Galaxy j7

صفحه نمایش گلکسی جی 7،  5.5 اینچ می باشد و قابلیت به نمایش گذاشتن 16 میلیون رنگ را دارد و وزن آن چیزی حدود 171 گرم است.  این گوشی دو سیم کارتی در سه رنگ مشکی، طلایی، صورتی و سفید عرضه شده است. همچنین از رزولوشن   1280×720 پیکسل برخوردار است که قابلیت تشخیص 5 لمس همزمان را دارد.

 

 


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل Samsung مدل گلکسی جی 7

دوربین گلکسی جی 7 از یک فلش LED و سنسور16 مگاپیکسلی تشکیل شده است که به کمک این دوربین قدرتمند می توان با سرعت 30 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080×1920  تصویر برداری و فیلم برداری کرد. همچنین دوربین سلفی جی 7، با کیفیت Full HD فیلم برداری می کند و علاوه بر سنسور  5  مگاپیکسلی اش به فلش LED نیز مجهز است.
پردازنده این گوشی به تراشه اگزینوس 7870 از نوع 65 بیتی مجهز است که در کنار این سخت افزار، 8 هسته وجود دارد که می تواند اطلاعات را با سرعت 1.6 گیگاهرتز پردازش کند. اگر بخواهیم از حافظه داخلی گلکسی جی7 صحبت کنیم، می توان به 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت آن اشاره کنیم که می توانید به کمک حافظه داخلی آن را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.
همچنین این گوشی دو سیم کارتی مجهز به شبکه های ارتباطی 3Gو 4G می باشد تا به کاربر برای استفاده راحت تر از فضای مجازی کمک کند.
سیستم عامل این گوشی اندروید مارشمالو است و در کنار آن یک باتری لیتیوم یون 3300 آمپرساعتی وجود دارد که امکان حفظ انرژی در حالت مکالمه یا استندبای را دارد.


 

 


منبع : معرفی گوشی سامسونگ مدل جی 7 مناسب بانوان