با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی های لمسی همه ی ما به دنبال یک گوشی با امکانات مناسب هستیم تا بتواند نیاز های روزمره ما را برطرف کرده و همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های متنوع نظیر تلگرام ، ایمو ، اینستاگرام ، و... را به ما بدهد تا وسیله ارتباطی میان ما و دیگران باشد. موارد استفاده از یک گوشی برای هر کس با دیگری تفاوت هایی دارد. به طور مثال نیاز یک سالمند با نیاز یک فرد جوان فرق دارد. جوانان به دنبال گوشی هایی خوش دست با قیمت مناسب هستند که در عین ظاهری زیبا بتواند نیاز های آن ها را در خصوصی یک گوشی مناسب فراهم کند. ما در این مقاله گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار ال جی مدل جی 6 را به شما معرفی می کنیم که پاسخگوی نیاز های شما نیز می باشد. با هیواتک همراه باشید.



گوشی ال جی G6 مناسب چه کسانی است ؟

اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستید این گوشی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. همچنین به دلیل ظریف بودن این گوشی و امکان یک دستی کار کردن با آن، بسیار برای بانوان مناسب می باشد و سه رنگ مشکی، سفید و یخی می تواند هر سلیقه ای را خود جذب کند.



 


ویژگی های ظاهری گوشی LG G6

نمایشگر جی 6، 5.7 اینچی می باشد و از رزولوشن 2880 × 1440 بهره می برد. نکته جالب درباره این گوشی آن است که وزن آن حدودا 165 گرم و فاصله لبه های گوشی تا نمایشگر بسیار کم می باشد تا به خوش دست بودن آن کمک کند و همچنین این امکان را برای شما فراهم کند تا با یک دست به تمام نقاط گوشی دسترسی داشته باشد. حسگر این گوشی رو قاب پشتی قرار گرفته است که در مقایسه با نسل های قبل جایگاه بهتری را دارد و این قابلیت را داراست که زمانی که گوشی در جیب یا کیف شماست آنلاک باقی بماند و بلافاصله بعد از دور شدن شما قفل شود.


 جایگاه سیم کارت دوم این گوشی با جایگاه کارت حافظه مشترک می باشد و در هر زمان می توانید به یک کدام بسنده کنید. 


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل LG مدل جی 6

این گوشی دخترانه دارای 4 گیگابایت رم و سخت افزاری بر پایه اسنپدراگون 821 می باشد. همچنین ال جی این مدل گوشی خود را با ترکیبی از فلز و شیشه ساخته است و برای  قاب پشتی آن نسل پنجم گوریلا  گلس را در نظر گرفته است. این گوشی قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار تا عمق یک و نیم متری به مدت 30 دقیقه را داراست. جالب است بدانید این گوشی در دو نسخه 64 و 32 گیگابایت عرضه می شود که امکان افزایش این میزان به کمک کارت حافظه جانبی نیز محیا است. ال جی برای جی 6 دو سنسور 16 مگاپیکسلی تعبیه کرده است که در قاب پشتی قرار دارد. همچنین در کنار این دو سنسور فلشی از نوع LED و امکاناتی مثل اپتیک لیزری برای فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکار تصویر در 3 محور، قابلیت ثبت موقعیت های جغرافیایی عکس ها و فیلم ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و قابلیت تشخیص چهره برای کاربران در نظر گرفته شده است. این دوربین امکانات دیگری نظیر فیلم برداری با رزولوشن 4k و Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد.

 

 

از دیگر امکانات جی 6 می توان به حسگر انگشت برای امنیت بیشتر و اندروید نسخه 7.0 نوقا اشاره کرد. همچنین منبع تعذیه G6 با ظریفیت 3000 میلی آمپر ساعتی در زیر قاب پشتی قرار دارد. منوی دوربین عکاسی این گوشی از سه حالت عکاسی تشکیل شده است که به شما امکان عکاسی اتوماتیک، پیشرفته و مربع را  می دهد. که با عکاسی مربع، صفحه نمایش عریض جی 6 به دو مربع برای عکاسی تبدیل می شود.


 

 









منبع : معرفی گوشی دخترانه ال جی مدل جی 6 مناسب بانوان