امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روی کار آمدن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، ایمو و... که نیازمند گوشی های لمسیمی باشند، گوشی های غیر لمسی ، گوشی های ساده و گوشی های تاشو دیگر برای مردم جذابیتی ندارند. اما گوشی های غیر لمسیهنوز هم طرفداران خود نظیر سالمندان و افرادی که به دنبال گوشی دوم می باشند، را دارد. سامسونگ به دنبال جذب همه ی افراد با سلیقه های مختلف می باشد و علاوه بر گوشی های غیر لمسی، گوشی های ساده را نیز به بازار جهانی عرضه می کند. ما در این مقاله شما را برای خرید یک گوشی مناسب و با کارایی مناسب برای سالمندان و کسانی که به دنبال گوشی دوم می باشند، همراهی می کنیم. پس با هیواتک همراه باشید.



 

گوشی سامسونگ b350e مناسب چه کسانی است ؟

این گوشی به دلیل منوی فارسی و رابط کاربری ساده ای که دارد به کسانی که به دنبال گوشی ساده ای با صفحه کلید بزرگ نیز هستند، توصیه می شود. همچنین به دلیل ویژگی هایی که گفته شد می تواند یک انتخاب خوب برای سالمند شما که میانه خوبی باگوشی های لمسی ندارد نیز باشد.



 


ویژگی های ظاهری گوشی سامسونگ b350e

کلید های مناسب و  بزرگ، نمایشگر رنگی، ابعاد مناسب، وزن 89 گرم و 12 میلی متر ضخامت، می تواند ویژگی های یک گوشی خوش دست و سبک برای افراد مسن باشد. همچنین صفحه کلید های این گوشی بزرگ و با فاصله از یک دیگر بوده و روی آن حروف فارسی حک شده است. همچنین نمایشگر این گوشی رنگی نیز، 2.4 اینچ و با فناوری TFT می باشد.

 

 


مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی موبایل سامسونگ b350e

سامسونگ b350e دو سیم کارته بوده و کلید میانبری برای تعویض این دو سیم کارت تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی قابلیت نشان دادن 167 پیکسل بر اینچ را دارد که برای این گوشی بسیار مطلوب می باشد. اابته باید به این موضوع اشاره کرد که این گوشی لمسی نیست و فقط می تواند طیف رنگ 256 هزار رنگ را نشان دهد.
دوربین این گوشی 2 مگاپیکسل است که قابلیت فیلم برداری را نیز دارد. به همین دلیل سامسونگ b350e از حافظه جانبی تا 16 گیگابایت برای ذخیره اطلاعات شما پشتیبانی می کند. در این گوشی امکان استفاده از فایل های مدیا با پسوند های MP4 و MP3  نیز میسر است. امکان استفاده از برنامه های شبکه های اجتماعی، ایمیل، اتصال به اینترنت، بولوتوث، رادیو، استفاده از فناوری Edge،  پشتیبانی از کارت حافظه ی  Micro SD تا 32 گیگابایت، پشتیبانی شبکه  2G و امکان گوش دادن به موسیقی از دیگر قابلیت های این گوشی می باشد.
باتری این گوشی 1200 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم- یون می باشد که تا دو روز می تواند پاسخگوی تامین انرژی این گوشی باشد و می تواند تا یک هفته استفاده معمولی از گوشی، باتری را در خود ذخیره کند.

 


سامسونگ در این میان رده کلید های میان بری روی صفحه کلید قرار داده است:
• روشن کردن چراغ قوه: کلید مکان نمای رو به بالا
• تعویض سیم کارت:استفاده از کلید #
• قفل کردن گوشی: کلید *


همچنین باید گفت که این گوشی از مکان نمای بزرگی برخوردار است ولی متاسفانه نور پس زمینه ندارد تا در تاریکی نیز قابل دیدن باشد.



منبع : معرفی گوشی سامسونگ مدل b350e غیر لمسی