اینستاگرام نرم افزاری کاربردی و با عضویتی آسان است که به جرات می توان گفت همه مردم آن را بر روی گوشی خود نصب کرده اند. به همین دلیل این نرم افزار به وسیله ای کاربردی برای به اشتراک گذاشتن لحظه های خود با دیگران از طریق لایو در اینستاگرام ،استوری اینستاگرام ، آپلود عکس با کیفیت های متفاوت ، اشتراک فیلم و ... تبدیل شده است. در اینستاگرام شما همانند تلگرام دسکتاپ ، می توانید از طریق کامپیوتر خود و سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شوید. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم دادیم تا عکس های لایک شده در اینستاگرام را مشاهده کنید. با هیواتک همراه باشید.



 

چه فعالیت هایی از افراد در اینستاگرام قابل مشاهده است ؟

در اینستاگرام ، عکس هایی که دوستان شما در پیج های عمومی لایک کرده و در آن کامنت گذاشته اند و همچنین کسانی که فالو می کنند را می توانید مشاهده کنید.



 


چگونه می توان پست های لایک شده خودمان را ببینیم؟

ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید.

در این صفحه می توانید پست های لایک شده خود را مشاهده کنید:

 

 


 عکس هایی که دوستانتان لایک کرده اند و برای شما قابل مشاهده است، از پیج های عمومی هستند و عکس هایی که در پیج های خصوصی لایک می کنند، قابل رویت نیست. 


مشاهده عکس های لایک شده توسط سایر کاربران

برای اینکه مشاهده کنید دوستان شما چه عکس هایی را لایک کرده اند،  قسمتی که در عکس نشان داده شده را انتخاب کنید و عکس های لایک شده توسط دوستانتان را مشاهده کنید.

 

 


 

 






منبع : نمایش عکس های لایک شده در اینستاگرام