امکانات پیام رسان  تلگرام هر روز رو به پیشرفت و گستره شده است. استیکرها ، تماس های صوتی تلگرام ، تماس های تصویری ،کانال های تلگرامی ، از جمله این امکانات رو به پیشرفت تلگرام هستند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم کاربرد استیکر در این پیام رسان چیست و همچنین یاد خواهید گرفت استیکر های خود را حذف یا اضافه کنید. پس با هیواتک همراه باشید.


 استیکرهای شخصی ای که می سازید را برای همه ارسال نکنید، چون امکان ذخیره کردن آن وجود دارد. 


 

کاربرد استیکر در تلگرام چیست ؟

در واقع استیکر ها همان تصاویر کوچک شده ای هستند که برای رساندن حالت فردی شخص فرستنده به شخص گیرنده به کار می روند. به تازگی نرم افزار هایی برای ساخت استیکر تبعیه شده است که شما میتوانید تصاویر خود را به استیکر تبدیل کنید و برای دیگران ارسال نمایید. ما قبلا در خصوص نحوه ساخت استیکر تلگرام مقاله ای منتشر کرده ایم.



 


اضافه کردن استیکر و حذف کردن استیکر از تلگرام

برای اضافه کردن استیکر به تلگرام، وقتی شخصی برای شما استیکری ارسال می کند، روی استیکر لاشاره کرده و سپس در پایین صفحه، گزینه Add sticker را انتخاب کنید.

 

 

 

با انجام این کار، این استیکر هم به لیست استیکر های شما اضافه می شود.

برای حذف استیکر، در قسمت Settings وارد قسمت Stickers  شوید

 

 

 

در کنار هر گروه از استیکر ها، سه نقطه وجود دارد ، که با انتخاب آن، گزینه Remove برای شما نمایان می شود و به وسیله آن استیکر شما حذف می شود.


نحوه مرتب کردن استیکرها در تلگرام

برای مرتب کردن استیکرها در تلگرام خود ، ابتدا وارد تلگرام شده و در قسمت  Settings ، Stickers  را انتخاب کنید:

 

 

در این قسمت لیست استیکر های شما وجود دارد. شما می توانید برای جا به جایی استیکر ها، استیکر مبدا را انتخاب و با کشیدن آن را جا به جا کنید.


 

 


منبع : مدیریت استیکر تلگرام و مرتب کردن استیکرها در تلگرام