اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای به اشتراگ گذاری تصاویر و ویدئوها در جهان است . اما همانطور که می دانید طبق سیاست های اینستاگرام امکان ذخیره کردن تصاویر و به اشتراگ گذاری پست های اینستاگرام دیگران وجود ندارد . بسیاری از کاربران زمانی که از یک پست خوششان می آید مایل به ارسال آن پست به نام خود در اینستاگرام هستند ، همین علاقه مندی کاربران منجر به تولیدات متعدد برنامه ریپست اینستاگرام شده است . گروه مشاوره هیواتک در مقاله امروز موضوع به اشتراک گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام و آموزش Repost (  آموزش ریپست ) را بررسی خواهد کرد .


 ارسال پست دیگران به نام خود ، بر خلاف قوانین اینستاگرام است . 


 

آیا می توانم پست های دیگران را به نام خودم منتشر کنم ؟

به دلیل احترام به حریم خصوصی افراد ، امکان ذخیره یا به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام وجود نداردو شما باید تصاویر و ویدئوهایی را که متعلق به خودتان است در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و به اشتراک گذاشتن پست دیگران در اینستاگرام به نام خودتان بر خلاف سیاست های اینستاگرام بوده و در صورت گزارش این مطلب به اینستاگرام ممکن است توسط اینستاگرام بلاک شوید .در صورتی که یک پست برای شما جذاب  است و مایلید این هیجان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید بهتر است دایرکت آن پست را برای دوستانتان ارسال کنید . با تمام این اوصاف اپلیکیشن هایی تحت عنوان برنامه ریپست اینستاگرام وجود دارند که امکان ارسال پست دیگران را فراهم کرده اند. البته این اپلیکیشن ها نام مولف را روی عکس یا ویدئو ثبت می کنند تا حق مولف محفوظ باشد و بازدیدکنندگانی که مایل به پیگیری کارهای مولف هستند به pagee او مراجعه کنند .
یکی از بهترین این اپلیکیشن ها Repost for Instagram است زیرا فضای کمی از عکس یا ویدئو را برای ثبت نام مولف در نظر می گیردو همچنین امکان کپی کردن اتوماتیک متن پست را هم به شما می دهد . البته این بخش اختیاری است و در صورت تمایل می توانید متن پست را حذف و یا آن  را با متن مورد نظر خود جایگزین کنید .همچنین در صورتی که نسخه PRO این اپلیکیشن را خریداری نمایید می توانید واترمارک نام مولف را از روی عکس یا ویدئو حذف کنید و بنابراین امکان به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام دیگران به نام خودتان برای شما فراهم خواهد شد . همچنین در نسخه PRO دسترسی به چندین اکانت اینستاگرام هم برای شما وجود خواهد داشت .

 


 



نحوه کار با برنامه ریپست (Repost) اینستاگرام

آموزش ریپست با اپلیکیشن Repost for Instagram :
1- ابتدا برنامه را نصب کرده و اجرا کنید .

 


2- دکمه log in with Instagram را انتخاب کنید .در صفحه ای که باز می شود نام کاربری و پسورد خود راوارد کنید و لاگین نمایید . و در صفحه بعد Authorize را انتخاب کنید تا به اپلیکیشن اجازه دسترسی به اکانت ایستاگرام شما داده شود .
3- پست مورد نظر خود را که می خواهید به اشتراک بگذاریدرا پیدا کنید .

 


4- بعد از انتخاب پست دلخواه دکمه Repost را انتخاب کنید .
5- در این مرحله باید مکان قرارگیری کپی رایت ( نام مولف اصلی ) را وارد نمایید .
6- دکمه Repost را انتخاب نمایید .
7- متن پست نیز در حافظه گوشی شما ذخیره می شود و در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید . تصویر نهایی شده نیز در پوشه Camera roll در آیفون ذخیره می شود .

 


8- دکمه Open Instagram را انتخاب کنید تا وارد صفحه اینستاگرام خود شوید .
9- به بخش ارسال پست رفته و گزینه Library را انتخاب کنید .

 


10- عکسی که در مراحل قبل ذخیره کرده اید را انتخاب کنید و دکمه Next را انتخاب کنید .
11- فیلترهای دلخواه خود را روی عکس اعمال کرده و دکمه Next را انتخاب کنید .
12- در مرحله آخر می توانید توضیح مورد نظر خود را بنویسید و یا متن موجود در پست اصلی را پیست کنید .
13- گزینه Share را انتخاب کنید .
نکته : لایک ها و کامنت های مولف اصلی پست در عکس یا ویدئویی که شما ریپست کرده اید ظاهر نخواهد شد .

 


 در صورت نصب نسخه PRO برنامه Repost for Instagram می توانید پست های اینستاگرام دیگران را به نام خود منتشر کنید . 




منبع : راهنمای به اشتراک گذاری پست های اینستاگرام