مدیریت کردن گوشی از راه دور از جمله راه های بررسی و رفع مشکلات موبایل های هوشمند است. در سال های اخیر نرم افزارهای مفیدی در این زمینه به وجود آمده اند تا کارشناسان موبایل بتوانند از راه دور و از طریق اینترنت به گوشی موبایلی که دارای مشکل است وصل شوند و در راستای رفع مشکلات آن تلاش کنند. گروه مشاوره هیواتک نیز در راستای اهمیت این موضوع و در ادامه مقاله  " راهنمای استفاده از تیم ویور و کنترل از راه دور کامپیوتر " در این مقاله نرم افزار Team Viewer Quick Support را به شما معرفی می کند تا شما بتوانید به راحتی آن را نصب و از کامپیوتر خود ، وارد موبایل خود یا دیگران شوید.


 برای کنترل از راه دور گوشی موبایل ، نرم افزار TeamViewer باید بر روی کامپیوتر و موبایل نصب شود. 


 

دانلود و نصب نرم افزار کنترل موبایل بر روی کامپیوتر

ما قبلا در خصوص دانلود و نصب نرم افزار کنترل از راه دور با نام TeamViewer در مقاله " نرم افزار پشتیبانی از راه دور TeamViewer " صحبت کرده ایم. با توجه به اینکه می خواهیم از طریق کامپیوتر ، وارد موبایل خود یا دیگران شویم و آن را مدیریت کنیم ، باید نرم افزار تیم ویور را بر روی کامپیوتر خود نصب کنیم. برای دانلود و نصب سریع این نرم افزار روی کامپیوتر خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

***** دانلود نرم افزار TeamViewer *****

 

پس از دانلود ، فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید. مرحله اول تمام شد.


 



دانلود نرم افزار کنترل از راه دور گوشی و نصب آن

حالا که تیم ویور را بر روی کامپیوتر خود نصب کردید ، باید نسخه موبایل آن را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. نرم افزار تیم ویور برای گوشی های سامسونگ نسخه مجزایی ایجاد کرده است و دارندگان گوشی های سامسونگ باید نسخه مربوطه را دانلود و نصب کنند اما سایر گوشی های هوشمند باید نسخه عادی آن را نصب کنند. برای دانلود بر روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید:

 

***** دانلود نرم افزار TeamViewer نسخه سامسونگ *****

 

***** دانلود نرم افزار TeamViewer نسخه غیر سامسونگ *****

 

پس از اینکه نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کردید ، مانند سایر نرم افزارهای موبایل آن را نصب کنید. پس از نصب نرم افزار و اجرای آن، با صفحه زیر مواجه می شوید:

 

 

این همان صفحه ای است که شما فقط باید یک کار در آن انجام دهید و آن اعلام عدد مربوط به Your ID به کارشناسان اتصال از راه دور است.


استفاده از نرم افزار مدیریت گوشی از راه دور

اگر شماره Your ID مربوط به گوشی موبایل مقصد را دریافت کرده اید ، کافی ست نرم افزار تیم ویور نصب شده روی کامپیوتر خود را باز کرده و عدد مربوطه را در قسمت Partner ID مطابق تصویر زیر وارد کنید:

 

 

حالا روی دکمه Connect To Partner کلیک کنید. اکنون یک تاییدیه به موبایل مقصد ارسال می شود که باید آن را تایید کنند. در صورتی که آن را تایید کنند شما به صورت زیر به موبایل مقصد وصل می شوید:

 

 

همانطور که می بینید گوشی موبایل مقصد کاملا در اختیار شماست تا با آن کار کنید. شما می توانید به راحتی با موس و کیبورد با گوشی موبایل مقصد کار کرده و در آن تغییر ایجاد کنید.





منبع : کنترل موبایل دیگران با کامپیوتر و رفع مشکلات موبایل از راه دور