حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان گلستان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گلستان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان گلستان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان گلستان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض برق استان گلستان 


 

معرفی سایت شرکت توزیع برق استان گلستان

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان گلستان و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان گلستان امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان گلستان: http://golestantb.ir
 

 

در این سایت همانطور که مشاهده می کنید امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.


روش مشاهده قبض برق گلستان و پرداخت آنلاین آن

برای مشاهده قبض برق استان گلستان وارد سایت http://golestantb.ir شوید. همانطور که مشاهده می کنید در منوی بالای سایت گزینه ای به نام خدمات الکترونیک وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شویم:

 

 

سپس از زیرمنوی خدمات صورتحساب ، وارد گزینه تسویه حساب می شویم:

 

 

حال باید شناسه قبض برق خود و یا رمز رایانه را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کرده و روی گزینه ثبت و ادامهدر پایین صفحه کلیک می کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.



 

 




منبع : راهنمای مشاهده قبض برق گلستان و پرداخت قبوض برق گلستان